Gå til innhold

Skal vi danse?

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomme svar av Gaute .

En selvkomponert dans som heter «Sjå Borghild, dar kjem fuglane» – en dans fylt av mye mystikk og poesi.
  • 4 uker senere...
Skrevet

Kommer nok til å se litt på det, gleder meg til å se blant annet Sigurd danse, hehe. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Kommer nok til å se litt på det, gleder meg til å se blant annet Sigurd danse, hehe. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Har også veldig sansen for Sigurd :)

Skrevet

Jeg blir litt flau av å se på jeg, selv om de er utrolig flinke - for all del. Sigurd har, som han selv sier, dårlig med rytme. :)

Skrevet

Hanne Krogh er bare helt herlig, jeg håper hun kommer langt. Tore Andre Flo også.

Jeg har ikke sett på de forrige sesongene. Er det alltid slik stemmesystemet er? Nå er det jo kjempeurettferdig for de som danser helt til slutt, for de får bare knappe ti stemmeminutter før det stenger. Førstemann får jo 50 minutter!?

Skrevet

Så gikk Janne Formoe ut. Det er synd. Hadde håpet at Lene Alexandra skulle komme seg ut.

Skrevet

Jeg synes Lene Alexandra var flink jeg. Faktisk ble jeg imponert over nivået i år, høye poengsummer til å være første program. Dessverre gikk ikke den som var dårligst ut..

Skrevet

Litt kjedelig at noen ryker ut allerede første kveld. Man må liksom se litt på de før man finner sine favoritter.

Skrevet
Jeg har ikke sett på de forrige sesongene. Er det alltid slik stemmesystemet er? Nå er det jo kjempeurettferdig for de som danser helt til slutt, for de får bare knappe ti stemmeminutter før det stenger. Førstemann får jo 50 minutter!?

Hehe, glem det, nå så jeg at man kunne stemme til klokken 22 og ikke 21 som jeg først trodde! :)

Skrevet
Hehe, glem det, nå så jeg at man kunne stemme til klokken 22 og ikke 21 som jeg først trodde! :)

var ikke det stemmerunde 2?

stemmerunde 1 var ferdig 21. for 21.40 fikk vi vite hvilken to par som måtte danse en gang til. og da kunne det stemmes fram til kl 22 på de to parene.

Skrevet

Siri Kalvig var jo knallgod. Tipper hun vinner. Hvorfor kan ikke alle danse samme typen dans?

Skrevet (endret)

Søren, fikk ikke sett det. - Men regner med at det går i reprise. Skal følge med på dette, ja. Underholdning for alle penga.

Har også tenkt på at det ville vært mer rettferdig at alle danset samme dans i samme program.

Reprisen er idag, lørdag kl. 16.00- for de som lurte.

Endret av hjertesukka
Skrevet
Siri Kalvig var jo knallgod. Tipper hun vinner. Hvorfor kan ikke alle danse samme typen dans?

Jeg så ikke programmet, men jeg har satt 100 kroner på at hun vinner - til 12 i odds! Flott å høre at hun gjorde det bra :lur:

Min taktikk var å sette penger på henne fordi jeg tror mange menn har sansen for henne og derfor gir stemmer, og hun virker som en dame som takler det meste.

Skrevet

Helt enig i at alle burde danse samme dans :danser: ! I noen danser er det lite bevegelser i forhold til andre,og f.eks Siri fikk jo svingt seg skikkelig!Mens Janne Formo og Sigurd hadde rolige bevegelser for å si det slik,og da får en jo ikke vist seg fram skikkelig! Jeg personlig mener alle skulle hatt samme dansen -spesielt i dette første programmet når "FØRSTEINNTRYKKET" også skulle frem,selv om alle må gjennom de samme dansene i løpet av sesongen!Kanskje Janne hadde gjort samme flotte hoftevrikkinga som Silje,men uansett danset hun jo forholdsvis bra .

Men blir spennende å følge med.

Håper det blir på grunnlag av DANSEUTFØRELSEN (inkludert sjarme og utstråling osv.som skal understreke dansen)folk stemmer,og ikke om de liker /ikke liker personene..

Skrevet

Det nye stemmesystemet var jo bare latterlig. Stemme i to omganger?!? Det er kun for å melke mest mulig pæng av folk. Irriterende.

Ellers var jeg også imponert over nivået, det var tross alt bare første gangen.

Jeg må si jeg synes litt synd på hun som danser med Sigurd. Hun har jo fått litt håpløse folk tre sesonger på rad nå. Espen-esther i fjor, og han stokk stive bokseren i forfjor. Og nå altså Sigurd.

Skrevet

Synes det var gøy å se på i går kveld, og som nevnt før - nivået var høyt! Synes ikke det gjorde noe at Janne Formoe gikk ut først. Sigurd var ikke akkurat noen danseløve, men han har i alle fall myyyye mer sjarm enn Janne Formoe og Lene Aleksandra til sammen... Positivt overrasket over Tore Andre! Han har potensiale :biggrin:

Litt overrasket over at Alexandra var den dommeren som var strengest??? Og Tor Fløysvik var jo riktig så snill :)

Skrevet

Ja, Alexandra var veldig streng synes jeg. Hun ga nesten hver gang et poeng under de andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...