nanya Skrevet 14. november 2008 #181 Skrevet 14. november 2008 Jeg heier på Lene Alexandra, hun er jo den beste danseren. Tore Andre har visstnok bra fotarbeide, men han ser jo ut som en furu.
hjertesukka Skrevet 14. november 2008 #182 Skrevet 14. november 2008 Flo var jo sjarmerende med ballen da. Heier på han.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #183 Skrevet 14. november 2008 YESS!!! Flo! Flo! Flo! Flo! Den fortjente du virkelig.....
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #184 Skrevet 14. november 2008 Flo fortjente hva? Å bli nr. to?
Gjest Lilleulv Skrevet 14. november 2008 #185 Skrevet 14. november 2008 Åsså mimikkløse Lene Alexandra da Jeg synes det var fortjent jeg. Hun var jo helt rå. Synes hun var ganske tøff oppi lufta der.
Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 15. november 2008 #186 Skrevet 15. november 2008 Lene Alexandra har vært helt utrolig i Skal vi danse, det hadde vært skandale om hun ikke hadde vunnet. At Tore Andre Flo gikk til finalen er jo en gåte .. han ser jo mildt sagt komisk ut på dansegulvet .. Siri burde gått til finalen sammen med Lene Alexandra - men, men - det var folkets valg.
Silmarill Skrevet 15. november 2008 #187 Skrevet 15. november 2008 Hun var flink, og vant som vi (kjærste, jeg og guttungen) håpet på!
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 15. november 2008 #188 Skrevet 15. november 2008 Jeg synes mimikken hennes var mye bedre i finalen enn den noen gang har vært. Hun smilte anderledes og du så at hun virkelig ga alt og ville dette. Gratulerer sier jeg!!!! Synes hun fortjente dette! Også synes jeg at hun har gjort en flott jobb, hun virker så proff og har virkelig gått inn for å lære dette og bli god! Synes hun er kjempesøt jeg!
Gjest Gjest_Benedicte_* Skrevet 15. november 2008 #189 Skrevet 15. november 2008 Lene Alexandra har jo en fysikk som tilsvarer en danser i langt større grad enn Tore Andre har. Synes det var et simpelt pr-triks av Tore Andre å trekke inn en BALL i sambaen. Det hadde vel tatt seg ut om Lene plutselig hadde dukket opp med to meloner som skulle minne om attributtene hun hadde før og som hun er mest kjent for fremdeles. Nei, Lene vant fordi hun var dyktig. Tore Andre kom såpass langt som han gjorde fordi det tydeligvis er mange fotballidioter som ser på Skal vi danse.
angeleyes Skrevet 15. november 2008 #190 Skrevet 15. november 2008 Jeg synes Tore Andre var skikkelig flink i går og laget et veldig bra show. Heiet på han jeg. Jeg synes Lene var bedre rent teknisk, men det ble litt kjedelig. Men ser ikke på det som ufortjent at hun vant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå