Gå til innhold

Skal vi danse?

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk rett og slett litt for fort for Hanne i dag.. Og Sigurd var helt grumsom, håper han går ut!

Skrevet (endret)

Sigurd er nå herlig dah! Vi trenger en klovn oppi alt det seriøse. Enig i at Siri og Hanne er litt for "skolepikeflinke" og kjedelige, men flotte er de!

Lett for meg å sitte her i sofaen og si det,hehe.

Endret av hjertesukka
Skrevet

Synes Jenny er bedre enn Hanne... Blir spennende å se hvem det norske folk stemmer på da ;)

Skrevet

Jeg synes også Jenny er bedre enn Hanne..

Skrevet

Heier på Tore Andre jeg, han er så skjønn :rødme:

(Forøvrig tror jeg Hanne går ut i dag)

Skrevet

Feil par gikk ut, ingen tvil om det.

Skrevet

Absolutt! Liker ikke dommerene jeg... Hvorfor styrer de sånn med at feil par går ut osv? Alt handler ikke om teknikk, sjarm har mye å si det også! Vi ser jo ikke på profesjonelle dansere, men kjendiser av ulike slag.

Skrevet

Jeg synes opplegget er så teit. Men det er jo det samme i hvert sånt program. Idol, Skal vi danse, dansefeber osv. Det er seerne som bestemmer! Det synes jeg er litt feil! Dommerne sa jo selv at det var feil par som fikk minst stemmer og det var helt feil par som gikk ut idag. Jeg synes Sigrud skulle gått ut idag!

Skrevet
Jeg synes opplegget er så teit. Men det er jo det samme i hvert sånt program. Idol, Skal vi danse, dansefeber osv. Det er seerne som bestemmer! Det synes jeg er litt feil! Dommerne sa jo selv at det var feil par som fikk minst stemmer og det var helt feil par som gikk ut idag. Jeg synes Sigrud skulle gått ut idag!

Helt enig :popcorn:

Skrevet

Jøss. Det der trodde jeg faktisk ikke skulle skje..

Skrevet

Åh, Jenny gikk ut jo ... :tommelsmil: Jippiiiiiiiiiiiiiiii............ :danser:

Sorry.. Bare et lite gledesubrudd.... :fnise:

Skrevet

Hohoho!!! :Hehe: Der var hun ute, allerede i 2. program! :lur:

Må si jeg fryder meg litt over det. Litt mye. :nigo:

Sambo derimot, syns nok det var veldig trist. :angry:

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg bodde i utlandet i fjor og i forfjor, så jeg har ikke fått med meg hvem Jenny Skavlan er? Har hun blitt "kjendis" for å danse i en Grandiosa reklame?

Skrevet (endret)
Jeg bodde i utlandet i fjor og i forfjor, så jeg har ikke fått med meg hvem Jenny Skavlan er? Har hun blitt "kjendis" for å danse i en Grandiosa reklame?

etter det jeg har fått med meg, er det visst det ja... hm

Endret av Lise_
Skrevet

Yess!! Jennydama er ute!!! juhuuuu!!!!! Likte henne ikke. Pen flink til å danse og urettferdig at hun gikk ut sånn sett men det er noe med henne som jeg misliker. Vrient å sette fingeren på hva det er som gjør det sånn men får bare dårlige vibber. Lar meg IKKE sjarmere. Lene Alexandra merker jeg at jeg liker mer og mer enda jeg hadde store motforestillinger til henne før programmet. Derfor kan det ikke være janteloven som kicker inn heller.... :) Siri er nok min favoritt reint dansemessig også synes jeg samen er ganske sexy hehe...utrolig som jeg lever meg inn i dette nå merker jeg.

Summa summarum så tror jeg folk stemmer etter følelser og ikke kjendisenes danseferdigheter så da blir dette en "hvem kjendis er best likt i dette landet tro- konkuranse"

Skrevet

Hehe, typisk jenter å være misunnelig på Jenny Skavlan. :fnise:

Skrevet

Jeg liker heller ikke Jenny Skavlan, jeg synes hun virker så brautende.

Til siste gjest vil jeg si at det er vel kanskje andre damer i det programmet som en del jenter er mer misunnelig på?

Skrevet
Absolutt! Liker ikke dommerene jeg... Hvorfor styrer de sånn med at feil par går ut osv? Alt handler ikke om teknikk, sjarm har mye å si det også! Vi ser jo ikke på profesjonelle dansere, men kjendiser av ulike slag.

det er vi som har skylden for at feil par ryker ut. vi gir ikke vår favoritt nok stemmer.

:hurra: FOR HANNE :hurra:

Skrevet

Jeg synes det var ubetenksomt av dommerne å beskrive Gautes dans som en grov voldtekt. De burde tenke på at noen av de som ser programmet har blitt voldtatt.

Når det gjelder Jenny tror jeg mange ble skuffet over hennes prestasjoner på dansegulvet i går. Mange hadde høye forventninger til henne og ble skuffet da hun ikke innfridde.

Skrevet
Yess!! Jennydama er ute!!! juhuuuu!!!!! Likte henne ikke. Pen flink til å danse og urettferdig at hun gikk ut sånn sett men det er noe med henne som jeg misliker. Vrient å sette fingeren på hva det er som gjør det sånn men får bare dårlige vibber. Lar meg IKKE sjarmere. Lene Alexandra merker jeg at jeg liker mer og mer enda jeg hadde store motforestillinger til henne før programmet. Derfor kan det ikke være janteloven som kicker inn heller.... :) Siri er nok min favoritt reint dansemessig også synes jeg samen er ganske sexy hehe...utrolig som jeg lever meg inn i dette nå merker jeg.

Summa summarum så tror jeg folk stemmer etter følelser og ikke kjendisenes danseferdigheter så da blir dette en "hvem kjendis er best likt i dette landet tro- konkuranse"

jeg synest jenny virket frekk... kanskje det er der jeg muligens må sette fingeren. For jeg ser hva du mener, for jeg mener det samme.

Lene er jo supersøt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...