Gå til innhold

ark til invitasjoner ol.

hallingbrud

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å forsøke å lage kort til invitasjoner ol. selv. Tenkte da å benytte bølgete ark, helst med litt farve (gule?). Men jeg har ikke klart å finne slike ark ennå. Er det noen som vet om det finnes og i så fall hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd Panduro eller SGS?

Du kan jo også spørre i bokhandelen om det finnes.

De kan jo bestille andre varer enn det de tar inn. Jeg fikk bestillt arkene til invitasjonene/sangheftene i bokhandelen selv om de ikke solgte akkurat disse motivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd Binders eller en lokal, liten bokhandel.

Vi kjøpte masse ark (i ferdig bryllupspakke) på Binders til noen få hundrelapper. Konvolutter og alt :-)

Arkene til menyene/programmene måtte vi kjøpe separat og de var definitivt billigst i en bitteliten bokhandel på Kolbotn. Verken Panduro, bokhandelen på Sandvika Storsenter eller Binders hadde ark i en farge og pris som tilfalt oss. Fin farge og spesialrabatt fikk vi :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panduro har det meste. De har iallfall en egen "bølgepappmaskin" til rundt hundrelappen slik at man kan lage egen bølgepapp/ark. Innmari kjekt akkurat det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har kjøpt super fint papir på NORLI, der hadde de fått inn masse nytt nå. Har kjøpt creme invitasjoner, av sånt litt tykt papir som er ferdig brettet, og det er litt mønster i papiret. Konvolutter i samme. Inni har jeg kjøpt flott papir hvitt/creme med sølvspetter, som jeg skal sette fast i "toppen" med et hjerte av "krystall" og ståltråd.

Papir til kirkeprogram, meny og Hvem er hvem listen har jeg kjøpt hos ARK. Der hadde de veldig pent creme printer papir, og det er billigere enn det andre papiret.

Håper dette var til litt hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har kjøpt super fint papir på NORLI' date=' der hadde de fått inn masse nytt nå. [/quote']

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at prisene på norli kan være horrible. Vi så på både ark og pris der og sjekket et par andre papirforhandlere. Norli kom meget dårlig ut i vår lille prissammenlikning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norway design i Oslo (ved Saga kino), har mye forskjellig i papir.

Ikke er de spesielt dyre heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite hjertesukk. Det virker nemlig som om de aller fleste i KG bor på østlandet, for nesten alle forslagene som kommer er på butikker som bare finnes der! Verken Norway Design eller Nordli finnes i Nord-Norge. Men jeg skal gå på Binders for å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte du kanskje kom fra Hallingdal, siden du kaller deg Hallingbrud.

Ellers er det en del store bokhandler som har godt utvalg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, årsaken til at jeg kaller meg hallingbrud er at bryllupet skal foregå i hallingdal ( festen skal være på hallingdal folkemuseum med hest og kjerre, hardingfele ol.) Jeg vil derfor komme til å være en skikkelig "hallingbrud", men selv bor jeg i Nord-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...