Lise_ Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg vil laste ned serier og filmer, men hvordan????? og i tillegg når jeg vil se en film via internett, vil ikke filmen vises pga filformat kan ikke vises.. håper noen kan hjelpe meg før jeg blir sprø :klø:
Gjest StockDama Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Vel, det er ikke lov å tipse om ulovlig nedlasting..
Gjest Bond Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 (endret) Det er ikke lov med tips om ulovlig nedlasting, ja Men det finnes også en side som heter film2home som er helt lovlig, dvs en virtuell videoutleie/videobutikk der man kan laste ned. Men det er ikke helt gratis da. Har bare sjekket litt rundt på sidene og har ikke brukt det selv, så vet ikke no om hele tingen utover at det eksisterer Endret 12. august 2008 av mrs_bond
Lise_ Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 takker for svar begge to uansett gratis eller ikke, så har jeg ikke fått det til, alltid noe feil.. men jeg skal finne ut av det
Cata Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Det er ikke lov med tips om ulovlig nedlasting, ja Men det finnes også en side som heter film2home som er helt lovlig, dvs en virtuell videoutleie/videobutikk der man kan laste ned. Men det er ikke helt gratis da. Har bare sjekket litt rundt på sidene og har ikke brukt det selv, så vet ikke no om hele tingen utover at det eksisterer Praktisk. Bare så synd at den kun virker for windows. Får håpe de bygger ut slik at den virker for andre OS også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå