Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei! Lyst på noen onanitips... Noen som har noen gode og deilige triks?
fløtepia Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 vibrator=P eller vaskeklut me masse vaselin på har jeg hørt at slår an, men har ikke komt så langt å fått prøvd det selv enda=P dysjhodet er jo også en slager!!
fløtepia Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 heheh nei, det skal visstnok være veldig godt! men skal da ikke brukes inni musa, men brukes til å "gni" seg med eller hvordan jeg skal si det =P har også hørt om folk som bruker en ballong fylt med litt lunket vann og ha vaselin på.. har heller ikke fått prøvd dette enda, men er litt usikker på hvor stor effekt akkuratt dette har =P
Gjest GnikkeGuri Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Årh, jeg har et tips jeg faktisk aldri har fortalt til noen før... Siden jeg var liten har jeg alltid likt og "gnikke" meg inntill feks armlene på sofa osv.. Når jeg ble større ble det jo bare bedre og bedre, da kom jo orgasmene :D Noen av de beste orgasmene har jeg fått på denne måten, og har i tillegg blitt flink til å ri som jeg har fått mye skryt av hehe.. :gjeiper: Jeg har et stort sengeteppe i bomull som jeg bretter i 4 slik det blir en firkant, den ruller jeg igjen til en "pølse" som jeg bretter i to og setter meg oppå med et håndkle over. Har en pute foran meg som jeg holder tak i mens jeg rir "pølsen" Kommer rett på klitten da, og er skikkelig deilig! Ofte bruker jeg også en dildo/vibrator bakfra samtidig som jeg rir.. Årh, deiliiig! Dette kan jeg gjøre flere ganger hver dag! Og til info, ja jeg vasker hånkleet med en gang Blir heller ikke så mye "søl" ut av heller. Og hvis du har vanskeligheter med å få orgasmer, tror jeg dette kan hjelpe Jeg får orgasmer hver gang jeg rir typen min, og har alltid fått det :D
Gjest Gjest*Lise Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Årh, jeg har et tips jeg faktisk aldri har fortalt til noen før... Siden jeg var liten har jeg alltid likt og "gnikke" meg inntill feks armlene på sofa osv.. Når jeg ble større ble det jo bare bedre og bedre, da kom jo orgasmene :D Noen av de beste orgasmene har jeg fått på denne måten, og har i tillegg blitt flink til å ri som jeg har fått mye skryt av hehe.. :gjeiper: Jeg har et stort sengeteppe i bomull som jeg bretter i 4 slik det blir en firkant, den ruller jeg igjen til en "pølse" som jeg bretter i to og setter meg oppå med et håndkle over. Har en pute foran meg som jeg holder tak i mens jeg rir "pølsen" Kommer rett på klitten da, og er skikkelig deilig! Ofte bruker jeg også en dildo/vibrator bakfra samtidig som jeg rir.. Årh, deiliiig! Dette kan jeg gjøre flere ganger hver dag! Og til info, ja jeg vasker hånkleet med en gang Blir heller ikke så mye "søl" ut av heller. Og hvis du har vanskeligheter med å få orgasmer, tror jeg dette kan hjelpe Jeg får orgasmer hver gang jeg rir typen min, og har alltid fått det :D Noe så sykt.. dette har jeg oså gjort helt siden jeg var liten! trodde d bare var jeg som var syk i hodet.. hehe jeg kan faktisk huske helt ned til 8-9 års alderen at jeg gjorde dette.. hvordan jeg kom på det husker jeg ikke.. men morsomt å lese inlegget ditt da jeg har gjort akkuratt det samme! brettet dyner, puter osv.. morsomt =P
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 vaskemaskina, når den sentrifugerer stiller meg slik at hjørne treffer klitoris. tar ikke så veeeldig lang tid
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Har også vore i lag med ei som ridde puta i sovesofaen sin. Fikk demonstrert noen orgasmer der. Lurer på om ho driver på enda (16 år siden) :gjeiper:
Gjest GnikkeGuri Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 Noe så sykt.. dette har jeg oså gjort helt siden jeg var liten! trodde d bare var jeg som var syk i hodet.. hehe jeg kan faktisk huske helt ned til 8-9 års alderen at jeg gjorde dette.. hvordan jeg kom på det husker jeg ikke.. men morsomt å lese inlegget ditt da jeg har gjort akkuratt det samme! brettet dyner, puter osv.. morsomt =P Oj, så "kjekt" da :D Trodde det bare jeg som var rar hehe Kommer aldri til å slutte med det tror jeg, kjempegodt!! Husker heller ikke hvordan jeg kom på det..Men når jeg var liten gjorde jeg det åpenlyst, fatta jo ikke hva jeg drev på med
Gjest GnikkeGuri Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Har også vore i lag med ei som ridde puta i sovesofaen sin. Fikk demonstrert noen orgasmer der. Lurer på om ho driver på enda (16 år siden) :gjeiper: Det gjør hun garantert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå