Felix Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Skal dere ha bordkort? Ser ut til at flere ønsker "fri" bordsetting. Trodde det var mest vanlig med bordkort i større selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Vi hadde bordkort i vårt bryllup. Riktignok veldig enkle, men de stod virkelig i stil til invitasjoner, sanghefter o.l. Forøvrig satt vi i hestesko, så det var naturlig at vi hadde bordkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 Vi skal ha bordkort. Med 120 inviterte gjester, ser jeg for meg et enormt kaos, om vi skulle latt alle sette seg der de ville. (og kamp om plassene nærmest oss..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Vi hadde bordkort - tenkte nøye gjennom plasseringen av hver enkelt selv om det ballet seg til litt pga siste liten avmeldinger. Personlig synes jeg det er mer høytidelig å ha bordplassering - spesielt ved en så høytidelig anledning som kirkebryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Vi skal nok ha bordkort selv om det ikke blir så mange gjester. Synes det er koselig å holde på slike tradisjoner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Jepp! Vi skal og ha bordbort! Med to familier som ikke har møtt hverandre før (bortsett fra foreldrene våre da) er det utrolig praktisk med gjennomtenkt bordplassering synes jeg! Brukt masse tid på det! Fri bordsetting tror jeg fungerer best når man har få gjester eller når alle kjenner alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 2. juni 2003 #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Må bare si meg enig i alt som er blitt sagt over, bordkort er ett must for oss med våre to, eller egentlig nesten tre, familier som tørner sammen. Tror det hadde blitt en del kaos for våre 90 gjester uten det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 2. juni 2003 #8 Del Skrevet 2. juni 2003 En bra placering tycker jag är viktig vid ett bröllop för att alla ska kunna trivas och den bör vara lagom blandad - lite folk man känner och lite nytt folk. Om man har små runda bord kan det fungera med att bara ha en bordstilldelning och fri sittning runt det bordet. Jag var på ett bröllop det de hade så och det fungerade riktigt bra. Har man u-bord eller e-bord tycker jag nog att man ska ha placering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. juni 2003 #9 Del Skrevet 2. juni 2003 Er helt enig med de som har skrevet over. Hvis det var fri plassering ville kanskje de fleste prøvd å plassere seg langt ned i fare for å ta plasser lenger opp? Eller er det en beskjeden slekt. Det er jo egentlig litt regler på hvor folk skal sitte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. juni 2003 #10 Del Skrevet 2. juni 2003 Hundre gjester - det taler for seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest.. Skrevet 2. juni 2003 #11 Del Skrevet 2. juni 2003 Hadde ikke tenkt til å ha bordkort....... Har leid et stort telt og skal ha en del små bord der... har funnet ut at til dette selskapet blir det best uten...selvom vi blir 95 gjester. Vil ha en uformell "setting"....Ikke at dette har noe spesielt med bordkort å gjøre, men det passer best for oss...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå