Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 12. august 2008 #1 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg er en kjempefan av The Young and the Restless på FEM. I dag fant jeg ut at FEM kommer slutte å sende serien torsdag 28. august. Jeg har sett denne serien i nesten et år, det ville blit et år 3. September. Er du fan av serien klag til FEM Folk som ikke ser kan også klage, for neste gang kan det var en serie du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 28. august 2008 #2 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er en kjempefan av The Young and the Restless på FEM. I dag fant jeg ut at FEM kommer slutte å sende serien torsdag 28. august. Jeg har sett denne serien i nesten et år, det ville blit et år 3. September. Er du fan av serien klag til FEM Folk som ikke ser kan også klage, for neste gang kan det var en serie du liker. ja...seriøst...det skulle ikke vært lov... jeg har også sett på den siden den begynte på 5 og liker den knall godt...de kan jo ikke bare slutte å sende den sånn uten videre....jeg kommer garantert til å KLAGE til 5..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Y&R fan Skrevet 28. august 2008 #3 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg ble rimelig forbannet idag når jeg fant ut av dette ja , har sett på hver dag siden start og så kommer dette budskapet!! Jeg boikotter FEM til de sender Y&R igjen. Har også sendt inn klage, får håpe det er mange fler som gjør dette. Helt utrolig dårlig å ta denne serien av sendingsplanen når det er så mye annet "crap" de sender!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 28. august 2008 #4 Del Skrevet 28. august 2008 Det er heilt sjukt. Et år har jeg sett The Young and the Restless , og takken er å dei tar det av. Jeg kommer ikke til å se på FEM før Y&R kommer tilbake. De kunne i det minste prøvd et annet sendetid. Kuttet ut En Engel i bland oss. Hvor mange ganger må vi se det.Tre ganger har de visst Engel ibland oss. Nå vet vi hva FEM liker best. Gamle serier som vist tusen ganger før, og blir vist tusen ganger til. Motejuryen og Studio FEM skal ta over The Young and the Restless tidpunkt. Ikke se disse programmene. Alle serier trenger tid for å bygge opp fanbase. Y&R har fanbase, men den kunne blitt så mye støre om dei hadde ønsket. De ville ikke ha The Young and the Restless. Dei gidde aldri serien den sjangsen den fortjener. Send inn klager hver dag. Y&R fans må kjempe for serien. En hilsen til FEM JEG KOMMER IKKE TILBAKE FØR Y&R ER TILBAKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Del Skrevet 28. august 2008 Gid noe så grusomt!! Finn nå noe annet å bruke livet deres på. Når en såpeserie engasjerer dere så sterkt, bør dere kanskje begynne å tenke på hva som er viktig i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 28. august 2008 #6 Del Skrevet 28. august 2008 Å nei.. ?? Kan ikke de bare kjøpes på dvd da? så kan dere se de 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 29. august 2008 #7 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Gid noe så grusomt!! Finn nå noe annet å bruke livet deres på. Når en såpeserie engasjerer dere så sterkt, bør dere kanskje begynne å tenke på hva som er viktig i livet. Den serien er bra serie som jeg liker også å se på. Den er ikke den beste, men jeg liker ha en time med drama mandag til fredag. Jeg kommer til klage. Når man har brukt et år på den serien er det dumt å slutte å sende den. Endret 29. august 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 29. august 2008 #8 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Å nei.. ?? Kan ikke de bare kjøpes på dvd da? så kan dere se de 24/7 Den serien selge ikke på DVD, men om den gjorde ville jeg kjøpt den. Endret 29. august 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. august 2008 #9 Del Skrevet 29. august 2008 Tråden er ryddet. Se reglene. Strix (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 29. august 2008 #10 Del Skrevet 29. august 2008 Det var dumt. Jeg vart tre uke i Frankrike, og kommer heim og før vite at favorittsåpen min er blitt tatt av luften. Og på grunn av to teite programmer som Motejuryen og Studio FEM. The Young and the Restless var jo det eneste programmet som vært vært å se på. Nå er det favel FEM. Jeg kommer ikke til på FEM eller TVNORGE. Drittkanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TV fan Skrevet 29. august 2008 #11 Del Skrevet 29. august 2008 "Young & The Restless" kunne godt erstattet "En engel iblant oss", eller hvorfor ikke "Lisa Williams"? Reprise her også. "Åndenes makt"; tidligere på TV Norge. Repriser igjen!!! Kanskje hele kanalen burde vært kalt Kanal Reprise?? Er det dette vi betaler for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 31. august 2008 #12 Del Skrevet 31. august 2008 Det var skikkelig nedtur! Har kost meg med bakfull-maraton av denne serien på søndager Men syns i det store og hele at FEM har tapt seg veldig. Kanalen begynte bra, men sender nå bare drit. Studio 5 er uten tvil det verste talkshowet jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mimmi_* Skrevet 1. september 2008 #13 Del Skrevet 1. september 2008 "Young & The Restless" kunne godt erstattet "En engel iblant oss", eller hvorfor ikke "Lisa Williams"? Reprise her også. "Åndenes makt"; tidligere på TV Norge. Repriser igjen!!! Kanskje hele kanalen burde vært kalt Kanal Reprise?? Er det dette vi betaler for? Helt enig, synes det er latterlig at de slutter å sende serien som er det beste de tilbyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mimmi_* Skrevet 1. september 2008 #14 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er en kjempefan av The Young and the Restless på FEM. I dag fant jeg ut at FEM kommer slutte å sende serien torsdag 28. august. Jeg har sett denne serien i nesten et år, det ville blit et år 3. September. Er du fan av serien klag til FEM Folk som ikke ser kan også klage, for neste gang kan det var en serie du liker. Har sendt inn klage, jo fler jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #15 Del Skrevet 1. september 2008 Irritert! Fant det ut nå at den har slutter, Jeg skal klage! Akkurat nå som det er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Dawn Skrevet 1. september 2008 #16 Del Skrevet 1. september 2008 Bare de ikke slutter med "60 minutes makeover" så skal jeg være fornøyd. Det er omtrent det eneste jeg ser på TV .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 2. september 2008 #17 Del Skrevet 2. september 2008 Bare de ikke slutter med "60 minutes makeover" så skal jeg være fornøyd. Det er omtrent det eneste jeg ser på TV .. Så kjekt at de fortsetter med din favoritt serie, men dei dritter i oss andre. Kanskje dei en dag tar vekk "60 minutes makeover" så vet du hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2008 #18 Del Skrevet 5. september 2008 *holdt pusten leeenge* AHHH Endelig! Finnes ikke dette på dvd da? For spes intr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Y&R Fan Skrevet 5. september 2008 #19 Del Skrevet 5. september 2008 *holdt pusten leeenge* AHHH Endelig! Finnes ikke dette på dvd da? For spes intr. Nei, desverre så finnes ikke en serie som har holdt på i 35 år på DVD! Hadde blitt litt mye å kjøpe, men håper de slutter å sende noen av dere andres favorittprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Y&R Fan Skrevet 5. september 2008 #20 Del Skrevet 5. september 2008 Gid noe så grusomt!! Finn nå noe annet å bruke livet deres på. Når en såpeserie engasjerer dere så sterkt, bør dere kanskje begynne å tenke på hva som er viktig i livet. Gid!!!! Finn noe annet viktigere i livet ditt enn å bry deg med ting som dette da! Du som bare har fornuftige ting å holde på med bryr deg vel ikke om andre sine meninger om en såpeserie?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå