Daiquiry Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Her er en link hvor man kan bestille MD formulations for en billig penge. MD Formulations
mari4ever Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Her er en link hvor man kan bestille MD formulations for en billig penge. MD Formulations ooh;D er dette USA dollar priser? alltid hatt lyst å prøvd disse produktene, siden syrebehandling skal visst være så bra for huden? har kombinert hud... noen anbefalinger?
Daiquiry Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 ja, dette er US dollar. Jeg kjøpte acne kit'en og er kjempe fornøyd!!! Betalte 175 kr mot nesten 700 kr her i bergen!
mari4ever Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 ja, dette er US dollar. Jeg kjøpte acne kit'en og er kjempe fornøyd!!! Betalte 175 kr mot nesten 700 kr her i bergen! ååh:O stooor forskjell:) så bra det var så billig der:D
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Så flott med tips . Jeg elsker md formulations og kunne gjerne tenke meg å kjøpe for en billigere penge. Det ser ut som de har like billige priser på md formulatins.com. Noen som har erfaring med å bestille derfra? Hvordan var servicen på den nettsiden du bestilte, trådstarter? Fikk du pakken fort?
Smørblomsten Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 (endret) Så flott med tips . Jeg elsker md formulations og kunne gjerne tenke meg å kjøpe for en billigere penge. Det ser ut som de har like billige priser på md formulatins.com. Noen som har erfaring med å bestille derfra? Hvordan var servicen på den nettsiden du bestilte, trådstarter? Fikk du pakken fort? Jeg har bestilt herfra èn gang, seriøs nettside man kan stole på og da mener jeg altså den linken TS skrev Endret 17. august 2008 av Smørblomsten
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Takk for svar, Smørblomsten. Da sender jeg snart inn en bestilling .
Gjest Cathena Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Takk for svar, Smørblomsten. Da sender jeg snart inn en bestilling . Skinstore er en veldig bra side! Har bestilt mye derfra, òg de sender alltid med prøver på ett eller annet. Rask levering synst jeg ògså de har.
Gjest Gjest_Angelina_* Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Super side men hvordan er det med shipping og toll, kommer det på mye?
Gjest Dante Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Det er faktisk enda billigere på Ebay. Søk på det prduktet du ønsker, så får du opp mange resultater. Skinlady er en bra selger, det samme er prettyskin4less.
Hilde Christina Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Jeg liker Feelunique.com best, de betaler tilbake toll også om du bestiller for over 200 kr.
Gjest Gjest_Tweety_* Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 ja, dette er US dollar. Jeg kjøpte acne kit'en og er kjempe fornøyd!!! Betalte 175 kr mot nesten 700 kr her i bergen! Jeg tenkte å bestille dette, men jeg regnet meg frem til at det ville koste ca. 400,- med frakt. Hvorfor var ditt så billig? hehe
vesla86 Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 Dollaren var vel lavere i august 08 enn den er nå, men det kan jo ikke forklare hele prisforskjellen...
Vulpes Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 (endret) Var absolutt noen fine priser der! Men virker som at de aller fleste produktene er enda billigere på www.prettyskinforless.com - der har de råbra priser!! Og skal man bestille noe som koster over 200, liker jeg best å gjøre det på www.FeelUnique.com , siden de betaler tilbake penger (er sikker på det, for de har skrevet det til meg på mail, og de har betalt meg tilbake en gang) Endret 29. april 2009 av Tonje!
Gjest Christabelle Skrevet 29. april 2009 #15 Skrevet 29. april 2009 (endret) Skinstore.com: md formulations Facial Cleanser Sensitive Formula: $ 32 = 213,05 NOK md formulations Continuous Renewal Serum: $ 53 = 352,87 NOK I følge skjemaet deres på denne siden blir den billigste shippingen til Norge på $14.95. (Tonje) Feelunique.com: md formulations Facial Cleanser Sensitive Formula: £ 20,49 = 200,55 NOK md formulations Continuous Renewal Serum: £ 33,25 = 325,45 NOK I dagens valutakurs. www.feelunique.com opererer med frakt innbakt i prisen. Og, som Hilde Christina sier, feelunique.com refunderer også momsutgiftene. My choice is obvious! Edit: Tok en titt på www.prettyskinforless.com md formulations Facial Cleanser Sensitive Formula: $ 23,99 + frakt $ 14,50 (som er det billigste av tre alternativer) = $ 38,49 = 256,26 NOK md formulations Continuous Renewal Serum: $ 40,99 + frakt $ 13 (det billigste alternativet) = $ 53,99 = 359,46 NOK Edit 2: Med begge produktene i handlekurven kommer frakten på $18. Endret 29. april 2009 av Christabelle
Vulpes Skrevet 29. april 2009 #16 Skrevet 29. april 2009 Christabelle: Skinstore har da ikke gratis shipping? Dette står på siden deres: All U.S. orders over $49 ship FREE. Any U.S. order of $49 or less (excluding taxes) will incur a standard shipping charge of just $4.95. Og i følge skjemaet deres på denne siden blir den billigste shippingen til Norge på $14.95. Da blir jo PrettySkin4Less likevel billigere på en del produkter Mulig at SkinStore har noen superpriser på enkelte produkter, så det er alltid verdt å sjekke før man kjøper noe, men generelt har jeg inntrykk av at PrettySkin4Less er en av de billigste.
Gjest Christabelle Skrevet 29. april 2009 #17 Skrevet 29. april 2009 Christabelle: Skinstore har da ikke gratis shipping? Dette står på siden deres: Og i følge skjemaet deres på denne siden blir den billigste shippingen til Norge på $14.95. Da blir jo PrettySkin4Less likevel billigere på en del produkter Mulig at SkinStore har noen superpriser på enkelte produkter, så det er alltid verdt å sjekke før man kjøper noe, men generelt har jeg inntrykk av at PrettySkin4Less er en av de billigste. Aha. Det kom ikke shipping charges da jeg puttet produktene i handlekurven. Mulig det dukker opp rett før du bekrefter betaling Da er det ingen tvil; www.feelunique.com er billigere på de to produktene jeg sjekket. Og ja. Det er lurt å sjekke det produktet du skal bestille. Kan spare en hundrelapp eller to på det!
Vulpes Skrevet 29. april 2009 #18 Skrevet 29. april 2009 Aha. Det kom ikke shipping charges da jeg puttet produktene i handlekurven. Mulig det dukker opp rett før du bekrefter betaling Da er det ingen tvil; www.feelunique.com er billigere på de to produktene jeg sjekket. Og ja. Det er lurt å sjekke det produktet du skal bestille. Kan spare en hundrelapp eller to på det! Hehe, måtte dobbeltsjekke selv for å se at jeg ikke sa noe feil :gjeiper: Lett å bli forvirret! Men ja, kjempelurt å gjøre det. Noen dyre butikker kan plutselig ha tilbud, eller en eller to varer til supre priser, og billige butikker kan plutselig ha produkter til veldig høy pris - så jeg kommer nok aldri til å få en fast nettbutikk jeg shopper fra, jeg tar det som blir billigst, finnes ikke trofast F.eks. da jeg skulle kjøpe dagkremen til MD formulations med solfaktor 20, så kosta den ca 293 NOK hos FeelUnique. Hos PrettySkin4Less kosta den ca 261,5 NOK inkludert frakt, og selve produktet kostet 192,5 NOK, slik at man slapp unna mva. Andre produkter igjen, blir billigere hos FeelUnique. Men synes det er litt artig jeg, å undersøke og sammenlikne
Gjest Christabelle Skrevet 29. april 2009 #19 Skrevet 29. april 2009 (endret) Hehe, måtte dobbeltsjekke selv for å se at jeg ikke sa noe feil :gjeiper: Lett å bli forvirret! Men ja, kjempelurt å gjøre det. Noen dyre butikker kan plutselig ha tilbud, eller en eller to varer til supre priser, og billige butikker kan plutselig ha produkter til veldig høy pris - så jeg kommer nok aldri til å få en fast nettbutikk jeg shopper fra, jeg tar det som blir billigst, finnes ikke trofast F.eks. da jeg skulle kjøpe dagkremen til MD formulations med solfaktor 20, så kosta den ca 293 NOK hos FeelUnique. Hos PrettySkin4Less kosta den ca 261,5 NOK inkludert frakt, og selve produktet kostet 192,5 NOK, slik at man slapp unna mva. Andre produkter igjen, blir billigere hos FeelUnique. Men synes det er litt artig jeg, å undersøke og sammenlikne Jeg kan være grisegjerrig på enkelte ting (parkering, nettshopping, MÅ pante ALLE flaskene - det er èn krone jeg bare må få tilbake og håndsåper - aldri kjøpt håndsåpe til full pris), mens andre ting tenker jeg ikke over. Rart det der. Hvis jeg har tålmodighet til å vente i en uke eller to med å få en ting, så elsker jeg å sitte og titte og sammenligne priser Føler meg bare sååå fornuftig hvis jeg sparer 7,50 Edit: Mener du Moisture Defense-kremen som er ny i år? Endret 29. april 2009 av Christabelle
Vulpes Skrevet 29. april 2009 #20 Skrevet 29. april 2009 Jeg kan være grisegjerrig på enkelte ting (parkering, nettshopping, MÅ pante ALLE flaskene - det er èn krone jeg bare må få tilbake og håndsåper - aldri kjøpt håndsåpe til full pris), mens andre ting tenker jeg ikke over. Rart det der. Hvis jeg har tålmodighet til å vente i en uke eller to med å få en ting, så elsker jeg å sitte og titte og sammenligne priser Føler meg bare sååå fornuftig hvis jeg sparer 7,50 Edit: Mener du Moisture Defense-kremen som er ny i år? Hahaha, jeg er litt sånn jeg og Jepp, er den! Tenkte å bruke den som solkrem i sommer. En blogger sa til meg at den ikke er god nok til det siden den er laget som fuktighetskrem og ikke solkrem, men da jeg spurte om hva det ville si i praksis fikk jeg ikke svar, så jeg bare tar en sjans og satser på at det går greit. Har hørt andre si at den fungerer fett. Men hvis noen kan nok til å fortelle litt mer om den, blir jeg glad :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå