Tussi! Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 For noen år siden var jeg inne på en side hvor man kunne se hvor mye boliger var solgt for og når. Men nå klarer jeg ikke å finne igjen denne siden. Man søkte på kommune og gateadresse og fikk opp salgene for hvertfall tilbake til slutten av 1990. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne denne siden igjen?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 For noen år siden var jeg inne på en side hvor man kunne se hvor mye boliger var solgt for og når. Men nå klarer jeg ikke å finne igjen denne siden. Man søkte på kommune og gateadresse og fikk opp salgene for hvertfall tilbake til slutten av 1990. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne denne siden igjen? Husker ikke nå. Men har det som "snarvei" på pc hjemme. (Er på jobb) Så om ingen svare deg riktig før det, så kommer jeg tilbake i kveld.
Tussi! Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Husker ikke nå. Men har det som "snarvei" på pc hjemme. (Er på jobb) Så om ingen svare deg riktig før det, så kommer jeg tilbake i kveld. Så bra, tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Du kan finne det på bt.no/eiendom Men det tar mange måneder etter at boligen er solgt før den dukker opp der, da. Ellers er det Statens Kartverk som er ansvarlig for registeret, kanskje noen her vet om en side som oppdateres oftere enn BT sin?
Tussi! Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Du kan finne det på bt.no/eiendom Men det tar mange måneder etter at boligen er solgt før den dukker opp der, da. Ellers er det Statens Kartverk som er ansvarlig for registeret, kanskje noen her vet om en side som oppdateres oftere enn BT sin? Tusen takk Var der jeg hadde vært før ja
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Tusen takk Var der jeg hadde vært før ja Ser også ut som siden jeg hadde som link på min hjemme pc, var den du hadde fått oppgitt ja.... http://www.bt.no/eiendom/?mode=adresse&...p;fnr=&snr= Ellers så er det en side som heter "eiendomsverdi.no" Men den må man registrere seg på og er muligens mer rettet mot næringslivet.
Gjest Hordnesveien Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 For noen år siden var jeg inne på en side hvor man kunne se hvor mye boliger var solgt for og når. Men nå klarer jeg ikke å finne igjen denne siden. Man søkte på kommune og gateadresse og fikk opp salgene for hvertfall tilbake til slutten av 1990. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne denne siden igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå