Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden var jeg inne på en side hvor man kunne se hvor mye boliger var solgt for og når. Men nå klarer jeg ikke å finne igjen denne siden.

Man søkte på kommune og gateadresse og fikk opp salgene for hvertfall tilbake til slutten av 1990.

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne denne siden igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For noen år siden var jeg inne på en side hvor man kunne se hvor mye boliger var solgt for og når. Men nå klarer jeg ikke å finne igjen denne siden.

Man søkte på kommune og gateadresse og fikk opp salgene for hvertfall tilbake til slutten av 1990.

Husker ikke nå.

Men har det som "snarvei" på pc hjemme. (Er på jobb)

Så om ingen svare deg riktig før det, så kommer jeg tilbake i kveld.

Skrevet
Husker ikke nå.

Men har det som "snarvei" på pc hjemme. (Er på jobb)

Så om ingen svare deg riktig før det, så kommer jeg tilbake i kveld.

Så bra, tusen takk :)

Skrevet

Du kan finne det på bt.no/eiendom Men det tar mange måneder etter at boligen er solgt før den dukker opp der, da.

Ellers er det Statens Kartverk som er ansvarlig for registeret, kanskje noen her vet om en side som oppdateres oftere enn BT sin?

Skrevet
Du kan finne det på bt.no/eiendom Men det tar mange måneder etter at boligen er solgt før den dukker opp der, da.

Ellers er det Statens Kartverk som er ansvarlig for registeret, kanskje noen her vet om en side som oppdateres oftere enn BT sin?

Tusen takk :)

Var der jeg hadde vært før ja ;)

Skrevet
Tusen takk :)

Var der jeg hadde vært før ja ;)

Ser også ut som siden jeg hadde som link på min hjemme pc, var den du hadde fått oppgitt ja....

http://www.bt.no/eiendom/?mode=adresse&amp...p;fnr=&snr=

Ellers så er det en side som heter "eiendomsverdi.no"

Men den må man registrere seg på og er muligens mer rettet mot næringslivet.

• 11 måneder senere...
Gjest Hordnesveien
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...