Leanne Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 vi skal flytte og jeg driver å pakker ned i pappesker... Har to fin servicer som jeg ikke vil at skal bli ødelagt, pluss mange krystall glass som jeg også er veldig redd for.... Er det mulig å kjøpe bobleplast noe sted slik at jeg får pakket det ordentlig inn... Hvor får man kjøpt det??
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 På posten! 20 eller 25 kroner for en rull med bobleplast, og til et fullt servise burde du klare deg med 2, 3 kanskje 4 ruller. Inkludert terriner osv. Synes ikke det blir en så gale pris for å bevare noe som er viktig! Ellers så jobber jeg i glassmagasin, og vil foruten å fortelle deg at det heter serviSe, råde deg til å bruke bølgepapp også rundt, utenpå bobleplasten.. Og for å skåne tallerknene ekstra, kan du kjøpe papptallerkner, som du legger mellom hver og en tallerken, for å unngå riper når de står i skapet etc. Eller så kan du henvende deg i en lampebutikk, glassmagasin, interiørbutikk etc, og høre om de har sånne hvite "ostepopper" som ligger i esker med skjøre varer fra leverandøren..
Gjest antigartner Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg vet ikke om privatpersoner kan handle der, men leverandørkjeder som Norengros selger DIGRE ruller med bobleplast og annen emballasje til næringslivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå