Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Är det någon som handlat på forever 21?

Hur är det med leveringstiden?

Går det fort?

ska i bröllop nästa helg, tror ni jag hinner få klänningen om jag beställer idag?

Tacksam för svar! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra Forever21.com:

"International Express Standard Shipping & Handling

(5-10 business days up to 12 business days)"

Altsaa kan det ta over to uker..

• 3 uker senere...
Skrevet

var portoen dyr?

har du fått klærne?

hvordan var kvaliteten?

Skrevet

Fikk dere en mail etter at dere hadde bestilt, om at de måtte høre fra dere innen 2 dager? Jeg skjønte ikke mailen!! Hva vil de jeg skal gjøre?

Skrevet

Jeg fikk og den mailen... valgte å ikke ringe før jeg hørte med dere KG'ere her inne :sjenert: De spør vel bare etter ordrenummer og evt klær?

Skrevet
Fikk dere en mail etter at dere hadde bestilt, om at de måtte høre fra dere innen 2 dager? Jeg skjønte ikke mailen!! Hva vil de jeg skal gjøre?

Du maa sende en kopi av forsiden av kortet du bestilte med. Du kan stryke ut kortnr unntatt de fire siste nr om du vil.

Dette er for aa forhindre at noen misbruker kortet ditt og er helt trygt.

Gjest Jeg ovenfor
Skrevet

Chimamanda, virker som du har gjort dette før. Så jeg skal sende et bilde av visakortet mitt, og sende til den mailadressen jeg fikk fra?

Skjønner ikke hvordan du forstod det ut i fra den mailen. Kanskje jeg som er dårlig i engelsk.

Skrevet

Det stod jo ikke noe slikt i mailen da, men kanskje det er dette de sier over tlf :)

Skrevet
Chimamanda, virker som du har gjort dette før. Så jeg skal sende et bilde av visakortet mitt, og sende til den mailadressen jeg fikk fra?

Skjønner ikke hvordan du forstod det ut i fra den mailen. Kanskje jeg som er dårlig i engelsk.

Nei, det staar ikke det i mailen, du skal ringe dem men naar jeg har ringt er det alltid det de sier, saa derfor gikk jeg ut ifra at de vil ha det samme fra deg. Ikke 100% sikker, men er det de vanligvis vil ha.

Jeg tok bare et bilde av kortet, stroek ut alle nr utenom de 4 siste kortnr i photoshop og sendte til samme mail adr (online at forever21 dot com)

Det stod jo ikke noe slikt i mailen da, men kanskje det er dette de sier over tlf :)

Naar jeg har faatt mailen har det bare staatt at jeg skal ringe dem, saa ringer jeg og de sier jeg maa sende mail. Saa om man betaler for samtalen til USA, kan man like godt bare sende mailen med en gang tenkte jeg.. (kunne de ikke bare skrevet hva jeg skulle gjoere i mailen?! :klaske: Men kanskje ikke de alltid spoer om bilde av kort? Hva vet jeg)

Gjest Jeg ovenfor
Skrevet

Jeg ringte de, og måtte ta bilde av kortet mitt. Måtte jo ringe å høre, ikke at jeg ikke stoler på det du sier Chimamanda :)

TUSEN takk for all hjelp.

Hvilke flere nettsider har kule klær?? Er 21 år, så noe i samme gate som forever21 :D

Skrevet
Jeg ringte de, og måtte ta bilde av kortet mitt. Måtte jo ringe å høre, ikke at jeg ikke stoler på det du sier Chimamanda :)

TUSEN takk for all hjelp.

Hvilke flere nettsider har kule klær?? Er 21 år, så noe i samme gate som forever21 :D

Da ordner det seg! :)

Her finner du iallefall noen linker:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=355051&hl=

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=351787&hl=

Skrevet

Ingen av de sender til Norge, Topshop sender til Europa ja, men Sverige er det nærmeste man kommer desverre...

Gjest Jeg ovenfor
Skrevet

Jeg sendte inn bilde av kortet mitt på torsdag (strøk ut de 12 første sifferne), og fikk mail nå om at det ikke var gyldig og at jeg måtte sende på nytt.

Noen som har opplevd dette? Blir så frustrert, for de skriver så lite utfyllende i mailen hva jeg skal!

Var det slik at de ikke fikk bildet? Eller at jeg ikke kunne stryke ut noen siffer??

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg akkurat bestilt 4 kjoler derfra og sendt dem til en kamerat i USA som videresender dem til meg! Gleder meg til de kommer =)

• 2 måneder senere...
Skrevet
var portoen dyr?

har du fått klærne?

hvordan var kvaliteten?

portoen er dyr ja. hele 300 kr. (44$) skjønner ikke hvordan det går ann. blir dårlig å få bestillt mye derifra om man skal betale 300 kr i porto hver gang lisom.

• 1 år senere...
Skrevet
portoen er dyr ja. hele 300 kr. (44$) skjønner ikke hvordan det går ann. blir dårlig å få bestillt mye derifra om man skal betale 300 kr i porto hver gang lisom.

Men om man kjøper for så og så mye penger, er det fri porto, er det ikke?

Skrevet
Hvordan gikk det?

Fått klærne,mye i toll og moms?

Det er 25% moms og 10,7% toll på klær. I tillegg er det et gebyr hvis du ikke fortoller selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...