Gjest Stearinpikken Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Det har jeg nemlig slik at jeg har vært webstudent i 2 år nå.. Jeg har fortsatt en del igjen av prosjekteksamen, så derfor er det ikke meldt inn at jeg er ferdig med skoleåret. Om 2 uker begynner jeg på skolen igjen, og har søkt om studielån til dette. Vil jeg kunne få lån i år? Jeg skal bli ferdig med det jeg holder på med før jeg begynner på nytt skoleår, men vil det bli er problem? Jeg skal ringe til dem også, men det er alltid så sykt lang ventetid så spør her også om noen vet. Et spm til: Jeg betaler også ned på studielånet mitt, skal jeg betale ned denne måneden eller stopper det opp siden jeg har søkt på nytt? Takk for svar
Beepeeker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg vet ivertfall at du slipper å betale studielånet ditt hvis du får innvilget nytt, da kan du bare ignorere den innbetalingen du skal gjøre. Men det er vel den 15.08.08 den første innbetalingen er, så da bør du kanskje kontakte dem å si fra, evt. utsette betalingen.. Om du får innvilget studielån ett år til kommer vel an på hvor mange år du har rett på?
Gjest Gl@mB@be Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Så lenge du mangler mindre enn 60 studiepoeng så vil du få lån og stipend som vanlig
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg vet ikke hvor mange poeng jeg har, har gått på privatskole. Jeg har fortsatt rett på studielån også, men jeg visste ikke om jeg kom til å få avslag siden jeg ikke er ferdig med den skolen jeg har begynte på selv om jeg bare har litt igjen..
Gjest Gl@mB@be Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Det har ikke noe å si om du har fullført et påbegynt studie eller ikke, det er utelukkende studiepoeng de går etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå