Gjest Gjest_silje_* Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg og kjæresten er bedt på fest hvor de som arrangerer festen vil at gjestene skal kle seg ut. Vi MÅ ikke kle oss ut - de syns jo det er bedre at vi kommer enn at vi lar være å dra pga det - men de vil altså at vi skal kle oss ut. Så da trenger jeg hjelp til å komme med forslag! Ingen av oss liker å kle oss ut og ingen av oss har noe kostyme liggende så trenger råd om noe enkelt og billig! Noen kreative sjeler?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Gå som sinnsyke seriemordere... de ser som oftest ut som alle andre.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg og kjæresten er bedt på fest hvor de som arrangerer festen vil at gjestene skal kle seg ut. Vi MÅ ikke kle oss ut - de syns jo det er bedre at vi kommer enn at vi lar være å dra pga det - men de vil altså at vi skal kle oss ut. Så da trenger jeg hjelp til å komme med forslag! Ingen av oss liker å kle oss ut og ingen av oss har noe kostyme liggende så trenger råd om noe enkelt og billig! Noen kreative sjeler? Adam og Eva. Selvsagt er påkledningen før epleseansen den enkleste, men et lite blad er ikke så store jobben det heller:-)
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Av de valgene tror jeg jeg må gå for seriemordere altså! Ingen andre GODE forslag da? hehe
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Gå som spøkelser da, vel! Er ikke det den selvsagte løsningen når man ikke kommer på noe? Eller så kan dere gå som politikerer, og fortelle alle gjestene hva dere skal utrette iløpet av kvelden, og når de spør hvorfor dere ikka har gjort det, sier dere at det er bare fordi dere ikke har fått sittet ved makta lenge nok! Evt: "dette er noe vi skal ta til etterretning"!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 - Bonny og Clyde - Cæsar og Kleopatra - Pippi og Carlson på taket
nessi Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Troll - klipp noen hull i gammel olabukse, ha på en storskjorte, rufs til håret og noen fregner i ansiktet. Lag hale av flettet garn. søvnig- ha på pysj og ha bamsen på armen
Gjest gjest med spøkelsesideen Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Kom forresten på en til! Da jeg jobbet i barnehage, var det en av de ansatte som kledde seg ut som sjørøver på karnevalet! Hun hadde piratbukser/ knebukser, røde strømper, bunadsko, en stripete genser, store øreringer og skaut på hodet! Funket helt genialt! Hvis man tilfeldigvis har en vest også, så blir det jo ekstra bra! Alle disse tingene var ting hun hadde i klesskapet, og det stod som et veldig godt eksempel siden poenget ikke var at folk skulle bruke masse penger på kostymer fra lekebutikken! Eller så kan man jo gå som sigøyner, med langt, flagrende skjørt, belte i livet, stor bluse med puff, masse sminke, store øreringer, masse smykker og flagrende hår med sjal som hårbånd, og sjal over skuldrene! Dette gikk jeg som en gang! Eller man kan gå som engel, i helhvitt, og klippe pappvinger til å ha på ryggen, og en liten glorie på hodet! Eller man kan gå som julenissen, hvis man kjenner noen som har en sånn drakt liggende! Eller hva med å gå som tre? Brune bukser, grønn genser, og feste små kvister i en oppsatt hårfrisyre? Eller du kan være prinsesse, med de fineste klærne du har, typisk prinsessesminke med store, overdrevne røde lepper, røde kinn og tiara fra leketøysbutikken? Så kan han være prins, med bukser dratt opp til ballongnikkers, glattkjemmet sveis, og kongekrone? Eller dere kan være ole brumm og nasse nøff, den ene i gult antrekk, pute under magen og stor rød t-skjorte, den andre i rosa med stripete genser. Også kan dere sminke hverandre gul og rosa i fjeset, lage skygge på nesetippen, så man får oppstoppernese osv. Ellers så veit jeg om en som gikk som eske en gang! :D Tenk reklamen for "mobil-telefon-kiosk"!
Gjest gjest med spøkelsesideen Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Kom forresten på en til! Da jeg jobbet i barnehage, var det en av de ansatte som kledde seg ut som sjørøver på karnevalet! Hun hadde piratbukser/ knebukser, røde strømper, bunadsko, en stripete genser, store øreringer og skaut på hodet! Funket helt genialt! Hvis man tilfeldigvis har en vest også, så blir det jo ekstra bra! Alle disse tingene var ting hun hadde i klesskapet, og det stod som et veldig godt eksempel siden poenget ikke var at folk skulle bruke masse penger på kostymer fra lekebutikken! Eller så kan man jo gå som sigøyner, med langt, flagrende skjørt, belte i livet, stor bluse med puff, masse sminke, store øreringer, masse smykker og flagrende hår med sjal som hårbånd, og sjal over skuldrene! Dette gikk jeg som en gang! Eller man kan gå som engel, i helhvitt, og klippe pappvinger til å ha på ryggen, og en liten glorie på hodet! Eller man kan gå som julenissen, hvis man kjenner noen som har en sånn drakt liggende! Eller hva med å gå som tre? Brune bukser, grønn genser, og feste små kvister i en oppsatt hårfrisyre? Eller du kan være prinsesse, med de fineste klærne du har, typisk prinsessesminke med store, overdrevne røde lepper, røde kinn og tiara fra leketøysbutikken? Så kan han være prins, med bukser dratt opp til ballongnikkers, glattkjemmet sveis, og kongekrone? Eller dere kan være ole brumm og nasse nøff, den ene i gult antrekk, pute under magen og stor rød t-skjorte, den andre i rosa med stripete genser. Også kan dere sminke hverandre gul og rosa i fjeset, lage skygge på nesetippen, så man får oppstoppernese osv. Ellers så veit jeg om en som gikk som eske en gang! :D Tenk reklamen for "mobil-telefon-kiosk"!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Jeg synes du skal kle deg ut som en nudist. Du slipper til og med å kjøpe kostyme, så du sparer jo de pengene også.
Miel Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Hvis du har russedressen din liggende er det jo bare å ta på seg den. Dynk håret med øl for å komme i riktig stemning.
LineC Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 her var det mange gode forslag! jeg skal også på kle-deg-ut-fest så takk for denne tråden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå