Gå til innhold

Baby som bare sutrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt. Noen sier nei, og andre at det er helt normalt..

Babyen er nå 9 mnd. og var i begynnelsen blid og fornøyd. Fikk mange kommentarer om at "ja, han ser fornøyd ut" osv.

Han fikk ørebetennelse for en mnd. siden, som ble bra. D.v.s at han viser ingen tegn på at det er ørene slik som før. Han tar seg ikke til øret, og ligger fint flatt + sover godt.

Men han har blitt mer og mer sutrete, og nå består stort sett hele dagen av sutring og klaging. Av og til virker det som han vil holdes bare, og andre ganger er det "sinnegråt". D.v.s at han er irritert for at maten ikke kommer fort nok, eller at en leke blir tatt bort osv. Andre ganger er det ren klagegråt, som enkelte ganger høres ut som smerte. Han kan da stappe hånden i munnen og gråter med "au"-lyder.

Er det noen som kjenner dette igjen, eller bør jeg oppsøke lege... igjen.

Dette er vondt!! Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han stikker hånda i munn og gråter au-lyder, kan det være tenner, kanskje?

Skrevet

Jeg gjetter på tenner samt litt mer behov for mammaen sin (også kalt separasjonsangst). Det går over :)

Men heller en tur for mye til legen enn en for lite. Kan jo være greit å få sjekka ørene etter ørebetennelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...