Gjest Betty89 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hei, etter å ha sett 100 vis av flotte kjendis kvinner har jeg fått lyst på vippe extension. Noen som har prøvd? Hvodan ble det? Det negative med det er jo at det ikke varer så lenge og er dyrt... =/
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Det fekk eg og lyst å prøve :-) Veit du ka det koster sånn ca.?
Gjest Betty89 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Det fekk eg og lyst å prøve :-) Veit du ka det koster sånn ca.? fra 400 - 500kr ... og så varer det i 5-6 uker
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Og ser forjævlig ut når de begynner falle av... er ikke akkurat sånn at alt detter av samtidig.
Gjest Betty89 Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Og ser forjævlig ut når de begynner falle av... er ikke akkurat sånn at alt detter av samtidig. Er det en tankegang eller erfaring? Du kan bestille time så de tar av de gamle og setter på nye...
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Det er egenerfaring. men jeg fikk de ikke av da,aner ikke hva slags lim som ble brukt. måtte bare vente til de datt av. fylte på en gang,men det må gjøres ganske ofte da. ser fort ujevnt ut. Om de bruker lim som enkelt kan fjernes er det jo greit:)
Gjest Pupsilure Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg har sett priser fra ca 400 til nesten 2000. De fleste har vært nærmere 2000. Jeg har imidlertidig kjøpt utstyr selv på ebay, og skal se om det fungerer. Er hudpleier, så jeg har litt erfaring med det fra før. Og på ebay gav jeg ca 200 kr for masse utstyr Så får jeg frisket det opp så ofte jeg vil. Men skal få ei venninne som også er hudpleier til å gjøre det på meg. Jeg syntes det virker som det blir bra resultat. Men vet ikke helt hvordan det blir etterhvert, for jeg har ikke hatt det selv enda.
Gjest Betty89 Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Andre som har hatt Vippe extension? Har prøvd å sette på vipper selv, men de faller så fort av...
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Andre som har hatt Vippe extension? Har prøvd å sette på vipper selv, men de faller så fort av... Jeg har hatt både vippe-extensions (VE) og fått limt på falske vipper. Forskjellen på de er at VE koster (i alle fall her jeg bor) ca 1600 kr, og er "ekte" hår. Falske vipper er punktvipper lik de du selv kan kjøpe i butikk, bare at hudpleiere har sterkere lim enn de som selges i butikk. Jeg synes VE var for dyrt i forhold til holdbarhet, allerede etter tre dager bynte vipper å falle av, og det koster ca 400 kr å etterfylle. De falske vippene holder ca 12 dager etter min erfaring, så lenge man unngår vann i øynene og ikke gnir seg i øynene. Min hudpleier er russisk, og for et par uker siden var hun i hjemlandet på ferie. Der hadde en venn av henne vippeextensions som holdt i ca tre mnd UTEN etterfylling!! Noen andre som har hørt noe om dette superlimet? Hun skulle sjekke dette nærmere, er jo ikke sikkert det er lovlig i Norge da..
Gjest vippe extension Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Hei har kjempelyst å prøve jeg også,men hvor i oslo kan man gjøre dette????
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hei har kjempelyst å prøve jeg også,men hvor i oslo kan man gjøre dette???? Hei, jeg har gjort det og er kjempefornøyd!! Jeg trenger ikke å tenke på make-up, vippene er så naturlig, man kan bade og trene og gå på badstu! Jeg har undersøkt litt, det er noen få salonger i Oslo som gjør dette fra 1800 kr til 3500 kr. Jeg har gjort det hos en jeg kjenner, hun jobber hjemme og tok 1000 kr for min extension. Hun er veldig hyggelig, hun heter Katja Mob: xxxx Oslo Det er ikke lov til å legge ut private mobilnummer. Phaedra,mod Endret 27. september 2009 av Phaedra
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Mine har holdt i 3,5 uker før første påfyll. Hun brukte Lash Belong produkter, jeg satt i 3 timer, mens hun limte en falsk vipp til hver av mine. Etter 3,5 uker noen få vipper falt av, det tok en halv time for påfyll, så de ser som ny... Kjønner ikke at noen betaler 1600 kr for vipper som holder i 3 dager... Dere må kreve pengene tilbake!
Gjest Karine_ Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Hei har kjempelyst å prøve jeg også,men hvor i oslo kan man gjøre dette???? http://www.facebook.com/photo.php?pid=1945...gid=67128495409
Starkitten Skrevet 26. februar 2009 #14 Skrevet 26. februar 2009 Jeg prøvde dette i fjor på denne tiden i en salong og da kostet det 1800 kr. Det var utrolig smertefullt å få vippene på. Hudpleieren brukte en lim som kjentes ut som den var veldig varm og svidde og øynene mine bare rant og rant. Jeg ble også veldig øm rundt øynene pga limen og dette varte noen par dager. Jeg ble også skuffet pga jeg ikke synes jeg fikk samme resultat som de flotte kjendisene, altså, det var ikke så fyldig. Jeg vet om flere venninner og bekjente som har gjort dette har heller ikke vært fornøyd. Det er dyrt og lite holdbart. Det var også ett mareritt å gå i dusjen og få mye vann på vippene. Øynene var allerede veldig ømme og vonde etter limen hadde festet seg innimellom mine øyehår. Jeg følte meg også som en tulling når enkelte av vippene hadde falt ut når de hadde vokst litt. Flere på jobben synes det var festlig å komme bort til meg og se om jeg hadde mistet noen flere vipper...hehe, tragisk! Så jeg anbefaler det ikke og nå limer jeg på litt fake vipper innimellom som jeg har kjøpt på ebay. Det enkle er ofte det beste
Gjest Karine_ Skrevet 26. februar 2009 #15 Skrevet 26. februar 2009 Jeg prøvde dette i fjor på denne tiden i en salong og da kostet det 1800 kr. Det var utrolig smertefullt å få vippene på. Hudpleieren brukte en lim som kjentes ut som den var veldig varm og svidde og øynene mine bare rant og rant. Jeg ble også veldig øm rundt øynene pga limen og dette varte noen par dager. Jeg ble også skuffet pga jeg ikke synes jeg fikk samme resultat som de flotte kjendisene, altså, det var ikke så fyldig. Jeg vet om flere venninner og bekjente som har gjort dette har heller ikke vært fornøyd. Det er dyrt og lite holdbart. Det var også ett mareritt å gå i dusjen og få mye vann på vippene. Øynene var allerede veldig ømme og vonde etter limen hadde festet seg innimellom mine øyehår. Jeg følte meg også som en tulling når enkelte av vippene hadde falt ut når de hadde vokst litt. Flere på jobben synes det var festlig å komme bort til meg og se om jeg hadde mistet noen flere vipper...hehe, tragisk! Så jeg anbefaler det ikke og nå limer jeg på litt fake vipper innimellom som jeg har kjøpt på ebay. Det enkle er ofte det beste uff..stakkars...det ser ut at hudpleieren din hadde ikke peiling på hvordan man limer på enkeltvipper!! Jeg har hatt det flere ganger og flere av mine venninner, hverken jeg eller de ikke har opplevd noe som du beskrevet her.. Jeg mistet et par vipper etter 3 uker, men jeg fikk påfyll og de så ut som ny. Anbefaler at du går til en spesialist som kan dette..da angrer du ikke!
Gjest Karine_ Skrevet 26. februar 2009 #16 Skrevet 26. februar 2009 Hei, etter å ha sett 100 vis av flotte kjendis kvinner har jeg fått lyst på vippe extension. Noen som har prøvd? Hvodan ble det? Det negative med det er jo at det ikke varer så lenge og er dyrt... =/ http://www.facebook.com/profile.php?id=587...5409&ref=mf
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 27. september 2009 #17 Skrevet 27. september 2009 Har tatt vippe extention flere gangermog er kjempe fornød. Man må behandle vippene bra, så holder de lengst mulig. Jeg har brukt Trude i Kliikk Kropp og Sjel, som har lang erfaring, og er superfornøyd. Anbefales på det varmeste.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #18 Skrevet 30. september 2009 noen steder i bergen dere kan anbefale og få gjort dette??
Wonders Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 ser Klinikk Kropp og Sjel ligger i Bygdøy alle 9. Hva betalte du og hvor lange/mye tar du vippene da? Line jeg vil gjerne til Katja. Send pm på pm til meg plis... 1
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 8. oktober 2009 #20 Skrevet 8. oktober 2009 ser Klinikk Kropp og Sjel ligger i Bygdøy alle 9. Hva betalte du og hvor lange/mye tar du vippene da? Line jeg vil gjerne til Katja. Send pm på pm til meg plis... Her er gruppen hennes på face: http://www.facebook.com/profile.php?id=587...5409&ref=mf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå