Gå til innhold

Da er jeg gift!

Prinsesse Snuppelure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg gift! Herregud, som tiden fløy! Dagen kom, og plutselig stod vi der og var gift! Kjolen var en drøm, hele bryllupet var som et eventyr,

Jeg hadde selv-designet kjole som var bestilt gjennom DivaX på Jessheim, og jeg fikk så mange komplimenter at det nesten var litt flaut....

se her: post-20306-1218494191_thumb.jpg

Kjolen var en SKIKKELIG prinsessekjole, og jeg hadde laaaaaaaaangt enkelt slør og en liten rund prinsessekrone på hodet. HÅret var oppsatt i halvt oppsatt og halvt ned, og det som var ned var krøllet.... nyydelig.

Jeg hadde rosa roser i buketten med litt grønt innimellom, som en "halv ball" og lange stilker. post-20306-1218494026_thumb.jpg

Selvlaget nydelig armbånd, og med den enkle gullringen vår til min fantastiske forlovelsesring, så ble det virkelig helt perfekt.

Festen var over all forventning, og talen til min elskede var så fin at jeg ble helt stum. Den var helt spesiell, og ALLE kommenterte den..

LITT kjipt å rydde dagen etter, men så var det en bra fest også!!!

LEgger ved to bilder her; et av oss på kirketrappen og et nærbilde av bukett og hånden min..

ÅÅ Jeg er så lykkelig!

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelinn
Skrevet

Gratulerer så masse:D

kjolen din var kjempe nydelig:D det var du og.. ikke bare kjolen:D håper dere får mange gode år:D klem

Skrevet

Masse gratulasjoner fra meg og!!!

Du var NYDELIG!!!!! :bryllup::bryllup:

Kjenner jeg gleder meg enda mer når jeg hører sånne historier...

Skrevet

Hei

Gratulerer så mye. :) Er så gøy å høre historiene hvordan dagen har vært.

Av det jeg kunne se, var du virkelig nydelig.

Vil gjerne se flere bilder :) Av frisyren, og ett mere der kjolen kommer mere fram. Om du har lyst til å dele med oss. ;)

Skrevet

Så flott du var :hakeslepp:

Høres ut som drømmedagen som gikk i oppfyllelse :D Kjenner jeg gleder meg til min egen dag også, håper den blir minst like flott som dagen du beskriver ;)

Skrevet
Så flott du var :hakeslepp:

Høres ut som drømmedagen som gikk i oppfyllelse :D Kjenner jeg gleder meg til min egen dag også, håper den blir minst like flott som dagen du beskriver ;)

Her er det nærmseste bildet jeg har av håret mitt...! Det ble dødsfint... frisøren satte det halvveis opp, og lagde en "høyde" på kronen av hodet mitt - og krøllet alt hår i store lokker det som hang ned. "Panneluggen" var på skrå nedover.... veldig pent. Kan godt sende deg/dere PM bilder -vil ikke legge ut for mye her..

post-20306-1219006278_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer så masse!! Så fine dere var!!! Og så nydelig du var på håret!! Kjenner igjen den følelsen av at dagen gikk så alt for fort ja... Nyt tiden framover! Lykkefølelsen lever man lenge på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...