Gjest lucy d-.-b Skrevet 12. august 2008 #21 Skrevet 12. august 2008 Ser ut til at det ikke er så galt som jeg trodde :D Men hvis jeg finner meg ei jente som synes det er ekkelt så forsvinner det tvert. For meg er det det samme, det vokser da ut igjen, vil ikke si at jeg forandrer megselv om jeg stusser litt hår Husk at hvis du shaver hele brystet kommer det til å klø og stikke og være helvete de første gangene. Kan du ikke heller trimme håret litt med slik "saueklipper"? Du kan også vokse noen områder hvis du vil, da kommer håret ut igjen litt mindre stivt enn om du barberer (Håret blir kuttet rett av ved barbering og blir skarpere i enden, vokser du kommer det et helt nytt hår og det har en normal gjevn ende). Min samboer har hår mange flere steder enn deg, og vokser ryggen og skuldre gjevnlig. Personlig har jeg ikke noe imot hår over alt, men han vil gjerne fjerne det og da hjelper jeg til. Han har mye hår på brystet, og det er bare sexy, eneste aber er når solkremen skal på om sommeren
Suzy Skrevet 12. august 2008 #22 Skrevet 12. august 2008 Det er like individuelt som alt annet om man liker menn med kroppshår eller ikke - jeg liker det ikke, men så har jeg tatt konsekvensen av det og ikke hoppet til køys med noen som har hat mye hår heller. Du finner helt sikkert ei jente som liker det også
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #23 Skrevet 12. august 2008 Menn som fjerner kroppshår er feminine , ekte menn beholder håret på kassen!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #24 Skrevet 12. august 2008 Foretrekker definitivt hår. De som ikke har hår kan jo ikke noe for det, men barbering eller voksing gir David Beckham-assosiasjoner - og jeg mener det ikke som en kompliment Det er tydeligvis blitt mote å fjerne håret, det er i hvert fall mange flere hårløse å se nå om dagen, og jeg nekter å tro at det har en naturlig årsak. Måtte denne moten forsvinne snart, sammen med blotting av rosa Bjørn Borg-truser
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #25 Skrevet 12. august 2008 Har hatt både hårløse og hårete kjærester, og sier: Ja, takk begge deler.. Henger meg på den. Det viktigste er innholdet, ikke pakken. Vil påpeke at det er ikke ensbetydende at pakken ikke teller noe, men pakke teller bak innhold. Og så vil jeg si at hår ikke er noe turn-off altså. Og jeg liker definitivt ikke menn som barberer bort hår, om de har mye hår. Skjeggstubber er IKKE deilig!
Gjest Siripiri Skrevet 14. august 2008 #26 Skrevet 14. august 2008 Hår gjør ingenting, men om du finner ei som ikke liker det, prøv å trim det først, det er mye mer behagelig for deg og kanskje hun liker det bedre. Samboern min har hår på ryggen, og vel ellers rundt på kroppen og, men de på ryggen har han ordentlige komplekser for. Jeg syns ikke det gjør noe som helst, men hele tiden vil han at jeg skal fjerne de.. Så jeg sier vel at så lenge du er komfortabel med hårene dine selv, så tviler jeg på at den du en gang finner vil være så veldig ukomfotabel med det
DDuck Skrevet 14. august 2008 #27 Skrevet 14. august 2008 Hårete er helt greit, men jeg liker egentlig ikke hvis det er "dørmatte" på ryggen... da blir det for mye for meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå