Gå til innhold

Hårete menn

Fremhevede innlegg

Gjest <Pelsdyr>
Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men hva synes dere om hårete menn i senga, er det totalt turnoff eller er det helt greit.

Spørr da jeg er en mann i begynnelsen av 20årene med ganske kraftig hårvekst på brystet, magen, lår og legger (ingenting på ryggen og skuldre heldigvis).

Jeg er komfortabel med min egen kropp og skjemmes ikke av å være hårete, men jeg har fått varierende "begeistring" for pelsen min og lurer derfor på om jeg skal finne høvelen ;)

Hva mener dere om hår på brystet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty89
Skrevet

kjæresten min er hårette... and i love him <3 :love:

det e null problem

Skrevet

Jeg personlig synes at det er turn-off :P

Skrevet

Jeg foretrekker menn som ikke er hårete, men hadde mannen min hatt mye hår på kroppen hadde jeg foretrukket at han lot dem være framfor å ha hårstubber etter barbering.

Skrevet

Det er HOT! :sikle:

Så lenge det holder seg unna skuldre og rygg, kan det bare være så mye hår det vil! Har en sambo som har masse hår på de riktige plassene, og jeg elsker det. Veldig maskulint syns jeg.

Skrevet

Har hatt både hårløse og hårete kjærester, og sier:

Ja, takk begge deler.. :)

Skrevet
Jeg personlig synes at det er turn-off :P

13-14 årige gutter har ikke hår på kroppen, så slike gutter hadde jo vært noe for deg. Preferansene kanskje går i den retning allerede? :fnise:

Skrevet

Det er vel veldig individuelt! Tenk selv- noen menn tenner på kvinner med små bryster, og andre på store.

Personlig synes jeg en hårete overkropp er kjempe sexy! Synes det blir litt "tenåring-aktig" uten. Mannen min har imidertid helt lys kroppsbehåring! Igjen- personlig- prefererer jeg det framfor svarte hår...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg synes det er ultra-maskulint. :)

Jepp. Jeg kjenner forøvrig en mann med masse hår, på rygg, armer og generelt over alt(har ikke sett han helt naken, men nesten) og det er egentlig bare fascinerende.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Oooh, ikke fjern! Hår er maskulint og sexy! Menn skal etter min mening ha hår på kroppen.. :lur:

Skrevet

Det er vel ett fett, så lenge du trimmer hårveksten rundt kuken og ballene. Enkelte menn med veldig mye kroppshår har veldig lange hår "der nede" og det kan være litt for mye, liksom.

Men for all del; ikke fjern alt. Det ser jo komisk ut med glattbarbert utstyr når resten er rimelig ullent. :fnis:

Skrevet

For meg har masse hår vært turn-off og heldigvis så har ingen av mine eks'er hatt ekstremt med hår. Min nåværende samboer har fint lite, men akkurat passe mye på de rette stedene, men han er dog så ung enda at hvordan han vil se ut om 5-10 år er vel vanskelig å si. Får bare håpe det ikke blir for voldsom skogvekst :(, men jeg vil uansett ikke kreve at han må barbere seg. Muligens jeg venner meg til det ettersom det kommer gradvis :).

Skrevet

Jeg har stort sett vært sammen med menn med lite kroppsbehåring (hehe, jeg faller stort sett for myke menn innen kultur og omsorg, faktisk :fnise: ), men synes ikke mye hårvekst på "normale" steder er turnoff. Dog er jeg ikke så glad i hår som stikker godt opp av skjortekraven - verst på litt lubne eggformede menn :ler:

Skrevet

TS: Konklusjonen er at smaken er som baken. :) Jeg personlig ville ikke fjernet det bare fordi noen jenter ikke liker det. Tviler på det er noen jenter som ville forandret seg for en gutt.

Gjest <Pelsdyr>
Skrevet

Ser ut til at det ikke er så galt som jeg trodde :D

Men hvis jeg finner meg ei jente som synes det er ekkelt så forsvinner det tvert. For meg er det det samme, det vokser da ut igjen, vil ikke si at jeg forandrer megselv om jeg stusser litt hår :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...