Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som dere kanskje husker feiret dronning Sonja sin 70 års dag i Stavanger ifjor og det ble avholdt middag på plassen Flor & Fjære på øya Sør-Hidle utenfor Stavanger. Dette er en ganske spesiell plass ettersom de fleste små øyer i Ryfylke er ganske forblåste for å si det mildt men på denne øya så finner man nærmeste Edens hage. Jeg har vært der noen ganger i løpet av årene og her er min omtale etter et besøk der i juli 2008: http://gardkarlsen.com/Flor_Fjare_Stavanger.htm . Bildene er forresten tatt med mitt nye Canon EOS 450D kamera og jeg er fremdeles i ferd med å bli kjent med kameraet :-)

Gjest Helen Parr
Skrevet

Nydelige bilder, og minst like vakkert som det er der i virkeligheten.

Jeg ble mest imponert over den flotte eplehekken!

Skrevet

Jepp, eplehekken er ganske genial og det virker ikke ut som det er så vanskelig å få det til heller. Så en kan få en god del tips i løpet av et besøk på Flor & Fjære :-)

Skrevet

Takk for god og fyldig anmeldelse!

Og den stemmer stort sett med andre som jeg kjenner har vært der. En utrolig nydelig hage, et spesielt sted å være, men langt fra verdt prisen. De fleste som jeg kjenner som har vært der flere ganger har vært der med arbeid, privat hadde de aldri ville ha brukt pengene sine på det, har de sagt. Vet flere som styrer unna stedet på grunn av prisnivå, selv om de hadde hatt stor interesse av å bruke det ellers. Når noe ikke er verdt pengene så...

Kanskje de tror at hvis de setter ned prisen, så mister de sin ekslusivitet?

Jeg forstår jo at litt av pengene skal gå til vedlikehold av stedet, men dog. Det er drøye priser de driver med.

Skrevet

Hei

Ja, prisene har dessverre gått opp ganske kraftig på få år og kanskje det er på grunn av at de skal utvidet eller kanskje fordi de fikk så mye god reklame ifm besøke til dronning Sonja ifjor. Men jeg kommer nok ikke til å dra dit ut igjen på en god stund...for den prisen kan man få en utsøkt middag i selve Stavanger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...