Gå til innhold

Mer tatovering... :-)

Gjest Jeg vil, jeg vil, men får ikke t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen:-)

Hvor har dere tatovering og hvilket motiv har dere?

Jeg har aldri tatt tatovering før, men har tenkt på det leeeenge.

Jeg er helt forelsket i en indianerfjær som jeg vil ha på ankelen/leggen... Men er blitt litt mer usikker de siste månedene. Den betyr jo ikke noe spesielt for meg.. bortsett fra at jeg liker motivet liksom. Håper ikke jeg vil angre. Tenker at jeg kanskje bude kombinere fjæren med noe personlig.

Noen som har noe forslag?=)

Nattaklemmer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en litt rar tatovering som inneholder fødselstegn, altså krepsen, og en slange formet som en s. S'en er en bokstav i navnet mitt.

Jeg følte jeg måtte ha denne fordi jeg er stolt av familienavnet og er ganske opphengt i astrologi. (eget design) opphengt i slanger og :lol:

Om du nå er usikker så ikke ta den. Prøv å tegn forskjellige forslag med feks fjæren blandet med noe som betyr noe for deg. Gjør den personlig, dette er noe tatovører gledelig hjelper med.

Skrevet

Ja, det er nettopp dette jeg er usikker på. Hvordan gjøre den personlig? Det er en fjær liksom.... Vil jo ikke ødelegge den med alt mulig dill dall heller:(

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har en tatovering som i bunn og grunn ikke betyr noe som helst, annet enn at det er et symbol på mitt lille stille ungdomsopprør.

Har aldri angret på at jeg tok den, men det kan ha en sammenheng med at den er på ryggen og derfor ikke synlig til enhver tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...