Gå til innhold

Det største i verden?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anita_*
Skrevet

Jeg har hatt en evig drøm om Hollywood og platekontrakter(har hatt en og fått en del modelltilbud). Jeg er en veldig kreativ sjel som brenner for teater, dans, musikk osv...nå ahr jeg møtt (for 1 år siden da;) ) en jeg er veldig forelska i, jeg elsker han. Vi har snakket litt om å få et barn sammen(han har to fra før) og det vil si for meg da at jeg gir opp de andre drømmene mine, men samtidig så tenker jeg "gud så herlig det må være å ha noe du bare elsker over alt i verden, noe som er ditt eget kjøtt og blod, noe du bare gjør ALT for,"

Jeg tror jeg hadde blitt utrolig lykkelig av å få barn med han, men kan noen fortelle meg hvordan det føles å være mamma?Er det det største i verden?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan si at det er det største i verden, men det å bli mamma er en av de få tingene i livet jeg aldri har angret på!

Skrevet

Jeg elsker mine barn over alt på jord, og kunne gjort hva som helst for dem. Men samtidig så kan de jaggu irritere på seg en gråstein også, og da er det dager jeg helst ville ha låst dem inn på rommet for godt...

Men det er ganske nærme opp til det største i verden; ihvertfall den følelsen når du ligger med det nyfødte nurket i fanget!

Og utifra det du skriver så virker du helt klar for å legge drømmene på hylla, og gå inn for å oppleve det største i verden! ;)

Skrevet

Sjansen for å lykkes i Hollywood er forholdsvis liten uansett, men du trenger ikke legge planene dine helt på hylla selv om du skulle få barn? Jeg kjenner flere som jobber innen kreative felt og gjør det ganske bra, som har eller planlegger å få barn. Det er kanskje ikke så praktisk helt i starten av karrieren, men ikke umulig. Jeg tror ikke man blir mer lykkelig av å kanskje få til noe i Hollywood, enn av å f eks jobbe i et norsk teater eller norsk film, heller tvert om - og det er antagelig lettere å kombinere med barn og familie. Men du bør kanskje bestemme deg for å satse på ett av områdene.

Har ikke barn selv, og har vel egentlig valgt det bort - for noen år eller resten av livet, men tror ikke mange angrer på at de får barn. Samtidig kan det være surt om du ender med å jobbe innenfor noe hvor du ikke får brukt evnene dine (eller noen interesser i hvert fall), det tror jeg kan gå utover trivselen selv om man har søte unger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...