Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg glemte altså å begynne på nytt brett i går. Skal jeg ta to piller idag eller kan jeg bare ta en og fortsette som om dette var første dagen på nytt brett? Er veldig takknemmelig for kjapt svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 I bruksanvisningen som ligger i pillepakningen står det hva du skal gjøre når du glemmer en pille. For det pillemerket jeg bruker - Synfase - tror jeg det står at den første pillen er den viktigste å ta til rett tid. Når man glemmer en pille skal man ta den så fort man kommer på det, og det betyr at man kan ta to piller den dagen. I bruksanvisningen står det også noe om hvor lang tid du er sikker uten å ta pillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 Med merket Yasmin skal man iallefall ta den pillen man har glemt så fort som mulig etter man har kommet på det, selvom det betyr at man må ta to piller samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei igjen og takk for svar. Har vært og forhørt meg på to apoteker og begge sa at jeg bare skulle ta en pille. Dette er sikkert fordi det var den første pilla på brettet jeg glemte. Jeg lar det stå til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå