sommerglede Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 hei min incredimail har det hendt noe rart med.... plutselig kan jeg ikke bruke spørsmåltegn og ø .... hva har skjedd???? hvordan kan det fikses... trenger hjelp:) mvh sommerglede
feuerstein Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 "Kan ikke bruke"? Hva skjer når du trykker på de respektive tastene?
sommerglede Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 "Kan ikke bruke"? Hva skjer når du trykker på de respektive tastene? da komer det opp helt andre tegn.. som når jeg trykker på ? så kommer det bare frem--------- og når jeg trykker ) så kommer det ( plis hjelp meg.. er så frustrerende når jeg skal sende mail... mvh sommerglede
sommerglede Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 ingen som kan hjelpe meg-???
feuerstein Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Ser ut til at du får US tastatur i incredimail, det stemmer med at ) ligger på 0-tasten og at - ligger på +?. Jeg antar du vanligvis ser et felt nede til høyre som er merket NO, hos meg er det hvit skrift mot blå bakgrunn. Finner du dette feltet? Bytter det til noe annet (f.eks. EN) når du er i incredimail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå