Gjest lucky08 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 DE REKLAMERE JO FOR PENTAX GLASS TIL KR 0 HOS SPECSAVERS... er dette bare noe tulle glass, eller er de lilke gode som noen til rundt 1000lappen?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjøpte to par briller på Specsavers nå i sommer og så langt er jeg fornøyd. Det er kun de enkleste glassene som ikke koster noe. Skal du f.eks. ha ekstra tynne glass koster dette 1500 kr. Skal du ha overflatebehandling på glassene (ripebeskyttelse/antirefleks) koster dette ekstra. Men jeg fikk to par briller til 3600 kr inkludert synssjekk, så jeg er fornøyd!
Polly Ester Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg har ikke prøvd dette tilbudet, men jeg har brukt Specsavers og er kjempefornøyd. Jeg har ganske skjeve hornhinner og sterkt overlangsynt. Da jeg hadde tatt test og fikk brillene mine var jeg kjempeimponert. Jeg så bedre med de nye brillene enn jeg har gjort noengang i hele mitt liv, ikke engang da jeg har hatt nye briller før har jeg sett så bra noengang. Da var det ta to, betal for én... jeg brukte 6000 for to brillepar, synstesten og med farveskiftende glass på det ene paret...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå