Gå til innhold

Enkel brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det nettsider hvor man kan se brudekjoler til sånne som meg som er store? Må nok ha kjole i ca str 50..

Jeg vil ha en enkel kjole, siden bryllupet vårt også kommer til å være ganske enkelt. Kanskje det er selskapskjoler jeg må lete etter istedet?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fins det nettsider hvor man kan se brudekjoler til sånne som meg som er store? Må nok ha kjole i ca str 50..

Jeg vil ha en enkel kjole, siden bryllupet vårt også kommer til å være ganske enkelt. Kanskje det er selskapskjoler jeg må lete etter istedet?

Hva tror dere?

http://www.divax.no/ har nok endel forskjellige kjoler.. både brudekjoler, selskapskjoler o.l :)

Skrevet (endret)

Venus skal ha brudekjoler i alle størrelser -mener blant annet at Woman-kolleksjonen deres skulle være spesielt egnet i store størrelser, men du kan jo iallefall ta en titt rundt på siden deres og se :)

Aspera skal også ha brudekjoler i alle størrelser :)

Endret av Solstrålejenta
Skrevet

Je e å stor, å grudde mæi nå jæ.... tell å prøve kjoler, men det va GØY, str variere, fra 42-52 prøvde je, endte ut me 46..... I tillegg e de sømmonn i de fleste kjoler. Dersom du e tili ute kan de fleste kjoler skaffes i alle str.

endte ut me en fra Marylise, du finn han under collection, hete Stella. Valgke å ta bort "skjortekragen" Ble "enklere" og kanskje litt mindre spessiell da, men je stor trives me dein sånn... har aldri vært noe skjorte menneske

http://www.marylise.net/

Persolig syns je at selskaps kjole e et godt alternativ, men der bør du også lete tidlig, i allefall om du skal ha hvit.

Lykke til!

Skrevet
endte ut me en fra Marylise, du finn han under collection, hete Stella. Valgke å ta bort "skjortekragen" Ble "enklere" og kanskje litt mindre spessiell da, men je stor trives me dein sånn... har aldri vært noe skjorte menneske

Oiii! Der var det mange flotte kjoler!!!! Og Ronjadatter - kjolen din var nydelig!!! :rødme:

Agape, hvor jeg har kjøpt drømmekjolen min, har også kjoler for oss som er litt større en gjennomsnittet. Mener de har kjoler opp til str 60 og mange av kjolene er det snøring i ryggen som gjør det lettere å tilpasse kjolen. Slipper å holde pusten for å pine seg inn i kjolen :fnise:

Lykke til Eføy i jakten på drømmekjolen :)

Skrevet
Dersom du e tili ute kan de fleste kjoler skaffes i alle str.

Jeg er 2010 brud, og har ikke kommet så langt enda. Men når bør man begynne å titte (hvilken mnd? Ett år før?) Jeg også trenger nok en litt stor strl... :sjenert:

Skrevet

Åh, tusen takk for linker og greier, jenter!

Jeg falt for noen på Aspera sine sider,spesielt brud 4240, men jeg blir likevel så usikker..

Jeg har en merkelig kroppsfasong. Stor på overkroppen..det vil si; "normale" pupper, men stor mage. Jeg er str 50/52 på puppene, og 54 på magen..(er det mulig?? :sjenert: ), og en 50 str på nedre del av kroppen.

Vet dere hvilke kjoler som eventuelt best vil kle meg?

Skrevet
Je e å stor, å grudde mæi nå jæ.... tell å prøve kjoler, men det va GØY, str variere, fra 42-52 prøvde je, endte ut me 46..... I tillegg e de sømmonn i de fleste kjoler. Dersom du e tili ute kan de fleste kjoler skaffes i alle str.

Persolig syns je at selskaps kjole e et godt alternativ, men der bør du også lete tidlig, i allefall om du skal ha hvit.

Lykke til!

Åh, kjolen du valgte var kjempefin! Hvor mye betalte du?

Gruer meg til å møte opp i butikker for å lete etter kjoler..Ikke minst fordi jeg ikke vil bruke flertallige tusen på kjole, i tillegg til at jeg ser ut som jeg gjør..Men håper det kan bli en positiv erfaring. :gjeiper:

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet (endret)

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
Jeg har en merkelig kroppsfasong. Stor på overkroppen..det vil si; "normale" pupper, men stor mage. Jeg er str 50/52 på puppene, og 54 på magen..(er det mulig?? :sjenert: ), og en 50 str på nedre del av kroppen.

Vet dere hvilke kjoler som eventuelt best vil kle meg?

Jeg vet ikke hva du vil kle, men bestill time i en brudebutikk. De vil vite det med en gang, og gi deg anbefalinger på fasong.

Jeg trodde ikke at jeg kledde den typen kjole jeg endte opp med. Men den er vakker som en drøm på. :)

Så spør om råd, og la prøv de kjolene de anbefaler. De er proffe, og vet akkurat hva som gjør deg finest mulig.

Får du en ubehagelig opplevelse, går du et annet sted.

Det gjorde jeg, og fikk fantastisk service på sted nr. 2.

Lykke til.

Gjest Gjest_augustbrud_*
Skrevet

Jeg er vel samme str som deg...og har nettopp bestillt kjole fra Maggie Sottero, Destin, heter den. En enkel, og utrolig flott kjole! Selv på min kropp..hehe!

Fantastisk å få prøve den på, og faktisk se at den var vakker på meg også :) :)

Lykke til.

Skrevet

Lilly har også kjoler i de fleste størrelser, og mange fine i todelt (som er praktisk om man er forskjellig i størrelsen på forskjellige steder på kroppen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...