Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er hudpleier og synes det hadde vært gøy om her er flere som jobber innen skjønnhet og velvære.. andre hudpleiere, parfymerimedarbeidere, helsekost, o.l.

kanskje kan vi dele erfaringer, råd og tips,etc..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke hudpleier riktig enda, begynner på siste året nå om en uke

Skrevet
Er ikke hudpleier riktig enda, begynner på siste året nå om en uke

jobber på vita:) selger jo hudpleie, make-up,hårpleie, kroppspleie og helsekost:D veldig gøy:)

Skrevet

så gøøøy!! har få venninner selv som jobber innen dette og noen ganger kan det være gøy å bare få snakke om hud,skjønnhet,velvære ol me folk som vet hva det er snakk om.. nå er det stort sett bare sjefen min som skjønner alt jeg tyter om, som vet hva en komedon eller en milie er, eller som kjenner til muskulaturen vår..

tillepike: får jeg spør hvilken skole du går..? hvordan gjør dere det med praksis, kunder på salongen og lignende..?

mari4ever: hvilke produkter har dere som du vil si er de absolutt beste..?

Skrevet (endret)
tillepike: får jeg spør hvilken skole du går..? hvordan gjør dere det med praksis, kunder på salongen og lignende..?

Jeg går på Åssiden vgs i Drammen, og vi har praksisen på skolen. Har vår egen salong hvor kunder ringer og bestiller time. Kundene får behandlingen de vil ha (forutsatt at vi har lært behandlingen selvfølgelig) og betaler. Prisene er mye lavere enn de er ute ettersom vi ikke er ferdigutdanna. Første året hadde vi bare kunder en gang i uka, men nå skal vi ha 3 dager i uka så nå blir det litt mer å henge fingrene i, i tillegg til å lære masse :P Men det blir nok et spennende år

Endret av Tillepike
Skrevet
så gøøøy!! har få venninner selv som jobber innen dette og noen ganger kan det være gøy å bare få snakke om hud,skjønnhet,velvære ol me folk som vet hva det er snakk om.. nå er det stort sett bare sjefen min som skjønner alt jeg tyter om, som vet hva en komedon eller en milie er, eller som kjenner til muskulaturen vår..

mari4ever: hvilke produkter har dere som du vil si er de absolutt beste..?

hei:) ja det er utrolig gøy:D

De absolutt beste produktene våre er sensilis og skindoctors.. dette er kosentrerte produkter som virkelig hjelper... Elsker sensilis serien, utrolig bra produkter! Anbefaler disse effektive og nydelige produktene til alle kunder og jeg har ikke en kunde som er blitt misfornøyd med disse produktene, får mye positiv tilbakemelding!

Skrevet
Jeg går på Åssiden vgs i Drammen, og vi har praksisen på skolen. Har vår egen salong hvor kunder ringer og bestiller time. Kundene får behandlingen de vil ha (forutsatt at vi har lært behandlingen selvfølgelig) og betaler. Prisene er mye lavere enn de er ute ettersom vi ikke er ferdigutdanna. Første året hadde vi bare kunder en gang i uka, men nå skal vi ha 3 dager i uka så nå blir det litt mer å henge fingrene i, i tillegg til å lære masse :P Men det blir nok et spennende år

høres veldig ut som det samme opplegget som vi hadde.. ja du bør glede deg til vk2, det er mye gøyere enn vk1, hvis dere kjører samme pensum som vi hadde så vil det bli mye kroppsbehandlinger og make-up =)

hvilke produkt serier bruker dere..?

Skrevet (endret)
høres veldig ut som det samme opplegget som vi hadde.. ja du bør glede deg til vk2, det er mye gøyere enn vk1, hvis dere kjører samme pensum som vi hadde så vil det bli mye kroppsbehandlinger og make-up =)

hvilke produkt serier bruker dere..?

Nei, er ny reform nå så vi skal gå VG3, dvs. nytt opplegg. Vi er første kullet, så vet ikke helt hva som blir annerledes enda, men blir noen forandringer. Men blir nok mye kroppsbehandlinger og makeup uansett :P

Vi bruker for det meste Sothys, men til spesialbehandlinger bruker vi også Dermalogica og MD Formulations.

Endret av Tillepike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...