Gå til innhold

Studentmånedskort i Sagene/Torshov/Nydalen -området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er riktig sted å poste, er det feil, er det bare å flytte.

Lurer på om noen vet om man kan kjøpe studentmånedskort i Sagene/Torshov/Nydalen-området? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det månedskort for kollektivtrafikk i Oslo du mener? Det koster 550 kroner for voksen. Sikkert halve prisen elns for student.

Velkommen til området btw! Jeg bor på Bjølsen :)

Edit: Hvis du lurer på hvor du kan kjøpe: 7-11 og narvesen feks. Eller må man spesielle steder for å kjøpe student? Nå ble jeg usikker....

Endret av murray
Skrevet

Det kan kjøpes på Akademika på BI (Nydalen). Koster 330,-.

Skrevet

Herlig, det var det jeg håpet! :)

Tusen takk :)

Og takk for velkomsten murray, så koselig :):klem: Jeg har alt bodd her i nesten et tiår ( :overrasket: ), før studentbyen og BI kom til og med! ( :overrasket: :overrasket: ) Men like hyggelig med velkomst likevel! :)

Hverdagen min har nesten alltid krysset vei med Majorstua/Sentrum, og det er først nå jeg har behov for å kunne kjøpe studentmndskort i nærheten :)

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Vil bare si fra at første gangen du skal skaffe deg studentkort så må du ned på trafikanten ved Oslo S der. Prisen er 430 kr/mnd.

Skrevet
Vil bare si fra at første gangen du skal skaffe deg studentkort så må du ned på trafikanten ved Oslo S der. Prisen er 430 kr/mnd.

Takk for tipset :) Jeg har allerede hatt studentkort en del år, så det går fint å gå innom akademika på BI :) Ellers har prisen sunket fra 430,- til 330,-! Hurra! :tommelsmil:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Takk for tipset :) Jeg har allerede hatt studentkort en del år, så det går fint å gå innom akademika på BI :) Ellers har prisen sunket fra 430,- til 330,-! Hurra! :tommelsmil:

Så bra! :)

Skrevet

Jøss, takk for tipset.

Har gått forbi der i over et år uten å ha visst det, og har lett etter T-bane "kioskene" istedet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...