stjernekyss Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Vet ikke om dette er riktig sted å poste, er det feil, er det bare å flytte. Lurer på om noen vet om man kan kjøpe studentmånedskort i Sagene/Torshov/Nydalen-området?
murray Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 (endret) Er det månedskort for kollektivtrafikk i Oslo du mener? Det koster 550 kroner for voksen. Sikkert halve prisen elns for student. Velkommen til området btw! Jeg bor på Bjølsen Edit: Hvis du lurer på hvor du kan kjøpe: 7-11 og narvesen feks. Eller må man spesielle steder for å kjøpe student? Nå ble jeg usikker.... Endret 11. august 2008 av murray
brumma* Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Det kan kjøpes på Akademika på BI (Nydalen). Koster 330,-.
stjernekyss Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Det kan kjøpes på Akademika på BI (Nydalen). Koster 330,-. Herlig, det var det jeg håpet! Tusen takk Og takk for velkomsten murray, så koselig Jeg har alt bodd her i nesten et tiår ( ), før studentbyen og BI kom til og med! ( :overrasket: ) Men like hyggelig med velkomst likevel! Hverdagen min har nesten alltid krysset vei med Majorstua/Sentrum, og det er først nå jeg har behov for å kunne kjøpe studentmndskort i nærheten
Gjest Gl@mB@be Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Vil bare si fra at første gangen du skal skaffe deg studentkort så må du ned på trafikanten ved Oslo S der. Prisen er 430 kr/mnd.
stjernekyss Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Vil bare si fra at første gangen du skal skaffe deg studentkort så må du ned på trafikanten ved Oslo S der. Prisen er 430 kr/mnd. Takk for tipset Jeg har allerede hatt studentkort en del år, så det går fint å gå innom akademika på BI Ellers har prisen sunket fra 430,- til 330,-! Hurra!
Gjest Gl@mB@be Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Takk for tipset Jeg har allerede hatt studentkort en del år, så det går fint å gå innom akademika på BI Ellers har prisen sunket fra 430,- til 330,-! Hurra! Så bra!
Ueland Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Det kan kjøpes på Akademika på BI (Nydalen). Koster 330,-. Jøss, takk for tipset. Har gått forbi der i over et år uten å ha visst det, og har lett etter T-bane "kioskene" istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå