Gjest lurer fælt... Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Er det noen som har forslag til sæddrepende middel? Går ikke på prevensjon nå, så vi hopper av i svingen. Men hadde trøsta meg litt med et slikt middel. evt i glidemiddel -for det må vi ha uansett... finner ingen ting her på nettet. produkter altså...
Gjest Eurodice Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Er det noen som har forslag til sæddrepende middel? Går ikke på prevensjon nå, så vi hopper av i svingen. Men hadde trøsta meg litt med et slikt middel. evt i glidemiddel -for det må vi ha uansett... finner ingen ting her på nettet. produkter altså... Gå og spør på apoteket, du. Der har de det meste av remedier. Det må da være mye enklere enn å undersøke på internett.
qrs Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Sæddrepende midler fås vel ikke kjøpt i Norge for øyeblikket. Tror du må forsøke å finne på nettet og kjøpe fra utlandet. Men disse kremene er stort sett beregnet brukt sammen med pessar eller kondom for å gi høy nok sikkerhet.
Gjest Bernard vruggemanntiss Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Er det noen som har forslag til sæddrepende middel? Går ikke på prevensjon nå, så vi hopper av i svingen. Men hadde trøsta meg litt med et slikt middel. evt i glidemiddel -for det må vi ha uansett... finner ingen ting her på nettet. produkter altså... Man kan gå av i svingen i stede for å hoppe. det er mindre farlig.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Sæddrepende krem er fortsatt på markedet, men det regnes ikke som prevensjon, det er ment som et middel for å gjøre pessar, kondom og femidom (som ikke selges i norge) tryggere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå