Beepeeker Skrevet 11. august 2008 #1 Del Skrevet 11. august 2008 Måtte ha meg en ny dagbok til den nye profilen min også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 12. august 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 12. august 2008 Nå er jeg dritlei av jobben. Begynte der for litt over to måneder siden, og har aldri hatt timeliste. De ringer meg dagen før eller samme dagen for å si når jeg skal jobbe. Og det er bare en ting!! Jeg prøvde å kontakte sjefen på søndag for å høre når jeg skulle jobbe denne uka, men har ikke hørt noe. Jeg har både ringt å sendt melding. Nå begynner jeg å bli irritert Jeg ville slutte der etter en måned, og det sier jo litt om arbeidsforholdene (og jeg ser ikke på meg selv som så veldig kresen akkurat.) Men. Nå har jeg 10 dager igjen så drar jeg til New York!!! :juhu: Skal på ferie og være der i ti dager og gleder meg voldsomt!! Det blir knall :D Etterpå er det studenttilværelsen, og det ser jeg veldig frem til. Det er med andre ord ikke lenge igjen av drittjobbing før jeg får lønn for strevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Handleliste til New York: Speilreflekskamera Wacom Bamboo Fun Ansiktskrem Varmebeskyttende hårmiddel Vanilje essens Håndsåpe med vaniljeduft (en venninne kjøpte det til meg når hun var i usa, den er så digg :D) Klær! PCveske (hvis jeg finner en fin en) Endret 12. august 2008 av Beepeeker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. august 2008 #4 Del Skrevet 12. august 2008 Jippiiiii Jeg først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 12. august 2008 #5 Del Skrevet 12. august 2008 En smule misunnelig på den New York-turen må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2008 Jippiiiii Jeg først! En smule misunnelig på den New York-turen må jeg si Hei Fruva! Ja, jeg har hatt lyst til å reise til USA kjempelenge, så nå skal jeg dit for første gang! Gleder meg kjempemye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 14. august 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 14. august 2008 Har vært til kiropraktoren nå. Det var litt pinlig, fordi jeg ringte han i går og ville avlyse timen fordi det passet ikke så godt økonomisk sett, og han skulle ringe meg tilbake.. Men så ringte han aldri. Så jeg dro dit i dag, og så dreit jeg i det.. 280 kroner liksom. Men så kom jeg inn og så sa han at det var bedre at jeg fikk fiksa ryggen og så betale senere, så jeg skal betale neste gang jeg skal dit. Når jeg gikk derfra, så hadde jeg tydeligvis kommet borti en knapp på mobilen i lomma, så den ringte til kiropraktoren Jeg trodde jo han ringte til meg, så det tok litt tid før jeg skjønte hva som var greia. Det var hardt å stå opp så tidlig i dag Mamma og pappa er i byen med båten, så de ligger ved kaia midt i byen og jeg var der i nesten hele går! Vi spiste og drakk og koste oss, været var deilig, det var så digg!! Ble litt mye hvitvin til slutt også hihi. Men det var jo bare greit for kjæresten sin del når vi kom hjem I dag skal jeg på jobb. Men jeg vil ikke Jeg er skikkelig umotivert!!! neste torsdag skal jeg på jobbintervju da. Var ei jeg kjenner som er sjef der, jeg spurte henne om de tilfeldigvis trengte en ekstrahjelp, og det trengte de.. Så jeg er spent på den! Jeg har kjøpt meg mange små ting til jeg skal på ferie, små sjampoflasker, såpeflasker, en bitteliten hårskum, lotion og en liten tannkremtube! Jeg føler meg nesten som en kjempe når jeg holder i de små flaskene!! De er så søte. Reisefebeeeeeeeeerrrrrr oh lalala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 17. august 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 17. august 2008 Åh. Nå begynner jeg å få skikkelig reisefeber! Tenker bare å å dra nå, og hva jeg skal pakke. Den siste uka har vært stressende og koselig! Fint med besøk fra mamma og pappa, og søsteren min og tantebarnet mitt kom også senere. Gutten begynner å bli stor, og han er litt trassete for tiden, har fått det for seg at han skal teste grenser stort sett hele tia. På fredag så ville venninna mi absolutt ut å ta en øl, så da gjorde vi det. Fikk litt dårlig samvittighet fordi søstra mi lå over til meg, men det gjorde egentlig ingenting. Venninna mi flytter til England Hun har kommet inn på skole der. Jeg ble skikkelig lei meg når hun fortalte det, selv om jeg prøvde å virke glad på hennes vegne. Det er ikke ofte man treffer mennesker man går så godt sammen med, og nå føler jeg at jeg mister henne.. Jeg vet jo at hun kommer hjem nå og da, men det blir liksom ikke det samme.. vi gikk ut og drakk og danset og hadde det artig. Jeg traff mamma og pappa på byen, og de spanderte drikke på meg! Lørdag var jeg på jobb, og det gikk greit. Etterpå var jeg på fest og på byen, men det var liksom ikke så sinnsykt morsomt. Bare greit, liksom. Jeg er ganske irritert på venninna mi, hu er sinnsykt vanskelig å få tak i for tiden. Svarer aldri på meldinger, ikke når jeg ringer.. Og i går så sendte hun meg melding på dagen om at hun ville treffes på byen. Så skrev jeg tilbake at hun måtte ta telefonen da, og det skulle hun. Senere skriver hun til meg igjen, og lurer på hvordan formen er og hvor vi skal osv. Når vi drar ut på byen så får jeg ikke tak i henne, verken på sms eller telefon. det irriterer meg noe sinnsykt!! Hadde det vært denne ene gangen så hadde jeg ikke brydd meg, men det er da hele tiden! Greit nok at man har det travelt osv, men nå synes jeg at det har blitt for drøyt. Men men. I morra er det jobb og planlegging av ferie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. august 2008 #9 Del Skrevet 17. august 2008 innom med en hilsen Og jeg har og hatt sånne "venniner", men jeg gidder ikke slik oppførsel, så da har jeg heller bare kuttet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 17. august 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 17. august 2008 innom med en hilsen Og jeg har og hatt sånne "venniner", men jeg gidder ikke slik oppførsel, så da har jeg heller bare kuttet ut... Hei! Koselig at du stikker innom boka mi :D Å kutte henne ut blir for meg ikke et alternativ. Jeg har gjort det med folk tidligere, men det er annerledes med henne. Vi er veldig gode venner, og samboeren hennes er kompis med min, så vi er i tillegg et vennepar.. Jeg vil heller bare drite i å kontakte henne så ofte og heller la hun ta initiativet, fordi jeg er lei av å bli skuffa.. Det er alltid jeg som tar kontakt om å finne på noe, og jeg synes at i de siste månedene har hun kanskje ikke vært verdens beste veninne.. Jeg har forståelse for det, fordi jeg er dårlig på å ta kontakt osv. selv, men SÅ dårlig er tilogmed ikke jeg, haha! Kanskje det blir annerledes til høsten, når hun blir student igjen og ikke skal jobbe så mye.. Hvem vet. Det glemte jeg å skrive!! Når jeg var ut i går, så traff jeg ei jeg gikk på barneskolen sammen med. Vi har alltid hatt en grei tone, har alltid snakket mye sammen når vi har truffet hverandre, men vi har aldri på en måte gjort noe mer enn det. Men i går var hun skikkelig hypp på å treffes! Hun ville tilogmed dra på dobbeldate med kjærestene våre. Synes det er skikkelig koselig jeg, hun er kjempeartig å være sammen med. Jeg tror jeg skal be henne med på kafè neste uke før jeg drar! Venner blir også gull verdt til høsten når jeg blir webstudent. Skal jobbe mye for meg selv, så vil være så sosial som mulig på fritiden. Nå skal jeg og min kjære se film, Cloverfield! Håper den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. august 2008 #11 Del Skrevet 17. august 2008 enveis kommunikasjon er ikke kjekt... men kan jo være som du sier at det blir bedre til høsten:) Kose deg med filmen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 17. august 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, veldig lurt å se cloverfield før jeg reiser til New York da!!! Nå er det senga. God natt til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. august 2008 #13 Del Skrevet 18. august 2008 Kos deg i New York og Boston Var i begge byene tidligere i sommer, og det var absolutt helt herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 19. august 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 19. august 2008 Kos deg i New York og Boston Var i begge byene tidligere i sommer, og det var absolutt helt herlig Hei! Hyggelig at du er innom! Jeg tipper det blir bra! :D NÅ HAR JEG FERIEEE!!! :juhu: I går var siste arbeidsdagen min! ÅÅÅ jeg er så gla!! Nå skal jeg kose meg og lade opp til tur! Jeg skal pakke, vaske klær, rydde opp her fordi det er så fint å komme hjem til ryddig hus. Så skal jeg handle meg litt småtteri til jeg reiser. (gnagsårplaster osv) Jeg har en sinnsykt deilig følelse akkurat nå Dette blir en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 4. september 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 4. september 2008 Endelig hjemme! Er mye å fordøye på en gang, men har hatt en SUPER bra ferie :D USA var helt fantastisk. Skal definitivt tilbake dit en gang!! Nå har jeg nesten fått sovet av meg jetlagen og begynt på studiene. Det virker kjempespennende!! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. oktober 2008 #16 Del Skrevet 2. oktober 2008 Beeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. oktober 2008 #17 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fortell litt mer om ferien din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 10. oktober 2008 Beklager at jeg ikke har vært her, men jeg har bare måtte ordne litt opp i ting! Oppdatering fra New York kommer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beepeeker Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 10. oktober 2008 Beeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå