Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Kommer rett fra trening, dvs jeg har vært delvis våt i håret av svette.. Er på vei i dusjen, men så kom jeg på at jeg burde farget etterveksten. Kan jeg gjøre det selv om håret ikke er helt rent? Det er tørt, men har altså vært godt svett for en time siden. Noen som vet om det har noe å si for fargen? (bruker permanent farge som skal i tørt hår)
laperla Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 (endret) Kommer rett fra trening, dvs jeg har vært delvis våt i håret av svette.. Er på vei i dusjen, men så kom jeg på at jeg burde farget etterveksten. Kan jeg gjøre det selv om håret ikke er helt rent? Det er tørt, men har altså vært godt svett for en time siden. Noen som vet om det har noe å si for fargen? (bruker permanent farge som skal i tørt hår) Hm, vet ikke om dette er til hjelp, men svarer likevel. Frisøren min sier til meg hver gang jeg kommer at jeg ikke bør vaske håret før jeg kommer til henne, jeg gjør nemlig alltid det. Syns det er nesten litt uhøflig ovenfor frisøren min å komme med uvaska hår. Hun sier at fargen sitter bedre på "møkkete" hår. (I mangel på bedre ord, håper jeg...) Og forresten, jeg farger håret med permanent farge jeg også. Endret 11. august 2008 av laperla
Nienna83 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Håret skal ikke være rent og nyvaska før du farger det med permanent farge. Dette delvis fordi håret beskyttes bedre dersom det ikke er helt rent og fordi det er en del hårfarger som har shampoolignende effekt i seg. Så lenge håret ditt er tørt nå, er det ikke noe problem å farge det vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå