Gå til innhold

Noen som kan tyde drømmen min?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ex-en

Jeg drømte at min ex hadde funnet seg en dame og at de fikk en pike. Vi var tre som kom for å hilse på og gratulere (alle ex-er av han!) De to andre hadde skrevet gratulasjonskort i lag, jeg kom uten..

Hva tyder dette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid hørt/lest at du skal kjenne etter hva slags følelse du hadde i den drømmen.......var du lei deg?trist?lykkelig?forbanna?.eller kanskje dette var et mareritt?

Hvilken følelse hadde du da du ikke hadde kort med deg? Følte du deg flau eller syntes du ikke det gjorde noe særlig til eller fra....?

Det som betyr noe, er hvordan DU følte deg i den drømmen. Kjenn etter, så kanskje det blir litt klarere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ex-en

Jeg var lei meg og trist, fordi jeg ikke viste at han var blitt far!

Det jeg tenkte var hvorfor de to andre ikke hadde fortalt meg noe om hverken babyen eller kortet de hadde skrevet.

Men jeg sa ingenting om det til noen av dem..

Det var en trist drøm og jeg våknet.

Hva med det at det var mørkt i rommet, kun litt lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tanker gjør du deg om dette å få barn? Føde? Ansvaret. Er det noe du egentlig ikke vil ?

Kanskje du ønsker barn, men er redd fødselen? Kanskje det var derfor du ikke hadde takkekort, fordi det egentlig var du selv som fødte, men i en annen skikkelse...

Vet ikke. Bare tenker høyt.

Det er du som vet hva som foregår i ditt eget liv for tiden. Hva du føler for mannen din, tenker om framtiden osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ex-en

Kan være noe i det siste avsnittet du skriver, Vega...

Er det ikke bearbeidelse det kalles...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er veldig sjelden drømmer betyr noe i den forstand at underbevisstheten din prøver å si deg noe. Slike drømmer drømmes forøvrig kun midt på natten, når man sover som dypest. Om du drømte dette rett etter at du hadde lagt deg eller tidlig på morgenen er det bare en helt vanlig drøm, som ikke er noe å bry seg om.

Å tyde én drøm enkeltstående er sjelden særlig lurt. Om du vil lære noe av det du drømmer bør du skrive ned alt du drømmer, og tolke disse sammen, ut i fra dine egne preferanser. Å bruke en drømmetydingsordbok er sjelden særlig konstruktivt, ettersom alle forskjellige symboler betyr forskjellige ting for forskjellige mennesker. Du bør tolke dine drømmer ut i fra din intuisjon fordi det er du som drømmer dem. Det er i hvert fall min mening.

Ellers lurer jeg på hvorfor du mener akkurat denne drømmen er så spesiell at du ønsker å tyde den. Også lurer jeg på om den var i farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ex-en

For meg var drømmen spesiell... Situasjonen rundt hendelsen og ikke minst personene.

I mine drømmer pleier fargene å ha noe å si...Det også om det er sol, overskyet, skjømt, mørkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...