Gjest lillelinn Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 noen her som har kjøpt, og kan gi navn på noen bra eller dårlige selgere?
Gir Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg henger meg på denne! Vil heller kjøpe rett fra produsent enn via norsk nettbutikk for å betale mange tusenlapper ekstra, men er skeptisk...
Gjest havene Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Chinese Mine på ebay er dårlig...har kjøpt, men kjolen er helt ubrukelig:(
Gjest Kjøpte kjole Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjøpte kjolen min fra ei som kaller seg for cinderella bridal shop (på Ebay), og det kan absolutt anbefales!! Kjolen ble spesialsydd etter mål vi tok selv, og den ble PERFEKT! sitter som et skudd, og er mye finere i virkeligheten enn på bilde.. for hele kjolen med toll og slik, ble det under 2000 kr. Man hadde ikke fått stoffet i norge engang
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 hei! jeg kjøpte av en selger som bridalmarket, HELT elendig...
MiAmore83 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Hei! HVordan i all verden fikk du til en kjole til rundt 2000? Har du evt et bilde av den, og kan du fortelle meg litt om femgangsmåten din når du kjøpte slikt på nettet? Jeg er pissredd for at noe slikt skal bli vellykket, samtidig som jeg ser med skrekk og gru på å bruke mye av budsjettet på kjole
angara Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 He he... nå har jeg nettopp kjøpt brudekjole nr 2 på ebay. Ja, det tar litt av for tiden. Sukk! Med frakt ble den på 80 dollar. Den første, som jeg heller ikke har fått ennå, kom på ca 180 dollar inkl frakt. Det var hos en annen selger, men begge var fra Kina. Det er ikke så lenge igjen til bryllupet, og de koster så lite at jeg godt kan betale litt ekstra for å glede meg til å prøve 2 kjoler, og da er det større sjanse for at en av dem er brukende. Hvis begge er fine, kan jeg bare selge den jeg ikke bruker for en billig penge, slik at jeg ikke taper noe. Kan si fra når noe kommer i posten, om det er å anbefale eller ikke! Nesten skummelt hvor mye fint og billig det er å få tak i når man søker på ebay...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå