Gå til innhold

Hvordan holde ting inni seg!?!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert.....
Skrevet

Hei!

Vi er nå prøvere og jah, rundt EL har det seg slik at etter at vi har :sengekos: bør man jo heve rompa/nedre del av magen... Men her har det seg slik da at sæden renner så fort ut igjen... Knip igjen og alt dette funker bare ikke... Noen andre som har det på det viset?

Noen tips?

Og nej, hans utstyr er ikke akkurat det minste! Så sånn sett burde det ikke renne ut igjen, når jeg selv føler at han kommer godt inni meg?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOe vil alltid renne ut igjen, det er helt naturlig. Det er masse kriker, kroker og lommer i skjeden rundt livmortappen som sæden uansett kan gjemme seg godt i, så jeg hadde ikke bekymret meg for det ;)

Gjest Frustrert.....
Skrevet
NOe vil alltid renne ut igjen, det er helt naturlig. Det er masse kriker, kroker og lommer i skjeden rundt livmortappen som sæden uansett kan gjemme seg godt i, så jeg hadde ikke bekymret meg for det ;)

Det var godt å høre! :) Litt kjedelig liksom hvis det ikke hadde blitt der inne.... Når det faktisk bare må :fnise:

Skrevet

Detder tror jeg ikke du skal tenke på. Det er helt normalt at noe renner ut, men gravid, det kan man bli likevel! ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...