Gjest78 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg har kommet fram til at jeg må bytte ut min elskede I.D. pga at det klør som et helvete hver gang jeg bruker det. Men finnes det noen mineralsminke som har litt skimmer som ikke inneholder bismuth?
Gjest Raptuza Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Syns Isadora sin ser skimrande ut, litt glitrande. Men har berre prøvd det på butikk/Vita.
Gjest Raptuza Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Syns Isadora sin ser skimrande ut, litt glitrande. Men har berre prøvd det på butikk/Vita.
covergrl Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 jeg vil ikke anbefale IsaDora!! jeg har mieral foundationen fra isadora og synes den er dåååårlig, spesielt hvis du er vant til i.d. bare minerals!! men jeg vil anbefale susan posnick ColorFlo, lett skimmrende,antibaktriell,inneholder vitamin a og e, og inneholder solfaktor 26!! denne dekker veldig bra og gir en fin glød.. absolutt anbefalt :D
Gjest Lacuna Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hvis du klør av ID, bør du holde deg unna merker som inneholder bismuth oxychloride, som hos mange forårsaker kløe. Susan Posnick og Isadora inneholder begge bismuth, og det samme gjør GloMinerals. Mitt tips er at du bestiller et gratis prøvesett fra Everyday Minerals; den versjonen som heter Original Glo er nært opptil ID i glans. Luminesse fra Lumiere kan også være noe, eller Signature Minerals. Selv er jeg veldig glad i Uglogirl, men den har litt mindre skimmer. Til gjengjeld er konsistensen veldig kremete og behagelig, og fargene er veldig fine. Alle merkene finner du på nett, og du kan bestille gratis/billige prøver.
Gjest78 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 jeg vil ikke anbefale IsaDora!! jeg har mieral foundationen fra isadora og synes den er dåååårlig, spesielt hvis du er vant til i.d. bare minerals!! men jeg vil anbefale susan posnick ColorFlo, lett skimmrende,antibaktriell,inneholder vitamin a og e, og inneholder solfaktor 26!! denne dekker veldig bra og gir en fin glød.. absolutt anbefalt :D Hvor får man tak i den da?
covergrl Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Hvor får man tak i den da? jeg vet faktisk ikke hvilke salonger som selger dem, vi har susan posnick der jeg jobber, men det er på sunnmøre da.. du kan jo undersøke litt, høre på diverse salonger.. du kan også bestille på nettet.. vet at de selger susan posnick på www.beautybay.com
Jean Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Det jag sannerligen kan rekommendera dig i det fallet är helt ljuvliga Jane Iredale. Det ger en mer "wet look" än alla andra jag testat. Innehåller inte Bismuth. På min blogg: www.skindeepbyjean.blogg.se kan du under "dagens make up" se massor av ansiktsbilder där jag har detta puder. jag älskar det! Finns här: www.skin-etc.com
Gjest78 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2008 Jane Iredale virker da vanvittig dyrt? Kan noen tipse om noe som ikke koster mer enn ID?
Parfumfreek Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Hva er dyrt, og hvor handler du? Jane Iredale koster rundt 200,- på Ebay m/porto
Gjest78 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2008 Hva er dyrt, og hvor handler du? Jane Iredale koster rundt 200,- på Ebay m/porto Ok, jeg søkte på noen priser og fikk opp at det kostet mye mer. Skal prøve ebay. Takk for hjelp!
Gjest78 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2008 Hvilken farge må jeg ha hvis jeg bruker medium beige og fairly light i ID (bør vel ha en mellomting)?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 www.everydayminerals.com EM er kjempe bra! De har utrolig mange farger, og du kan velge mellom om du vil ha en matt eller glødende finish. Selv bruker jeg finishen intensive, den er dekkende, og gir passe med glød, men ikke like mye som ID sin. Du kan bestille en gratis prøvepakke så du kan finne frem til hvilken farge som passer best. Trenger kun å betale porto. Det er også veldig billig, en stor foundation koster kun 65 kroner! Jeg er totalt EM frelst, det finnes ikke noe bedre mineralsminke enn EM.
Gjest78 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2008 Hvilken farge må jeg ha hvis jeg bruker medium beige og fairly light i ID (bør vel ha en mellomting)? Noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå