Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hei, Min samboer (mannen) etterlyser mer variasjon under oralsex. Lurte på om det var noen som kunne skrive inn noen tips om de har og hemmeligheten til hvordan det blir skikkelig godt? Eventuell informative linker om noen har. Takk :-)
Gjest *nurket* Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 http://sexuality.about.com/od/oralsex/Oral_Sex.htm http://www.fellatio.no/smaa_tips.htm Ellers vil jeg si varier hastighet, trykk, med og uten hånd, masser ballene samtidig, eller kanskje en finger i rompehullet samtidig... bare å prøve seg frem...
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hei, Min samboer (mannen) etterlyser mer variasjon under oralsex. Lurte på om det var noen som kunne skrive inn noen tips om de har og hemmeligheten til hvordan det blir skikkelig godt? Eventuell informative linker om noen har. Takk :-) Mitt beste tips: Vis at DU liker det og at du ikke bare utfører en "tjeneste". Liker du det ikke, er det et problem...
fløtepia Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 det lille området mellom pung og rumpehull (mellomkjøttet) er det mange menn som nyter og bli slikket/massert mens du suger. å legge en vibrator her på mannen mens du suger har jeg i alle fall opplevd at slår an!! heheh =P mange liker også at du har noe kullsyreholdigt i munnen, da kiler det rundt penishodet:) du kan også prøve å ha en liten isbit i munnen og tease han i området rundt penis før du begynner blow joben. det jeg synes lønner seg best, er å tease ordentlig i området rundt, før du begynner å suge. f.eks kysse insiden av lårene, sneife penishodet såvidt med tunga, gi penishodet et vått kyss, kysse på oppsiden av bokserkanten. også når du skal suge så kan du prøve å ikke være så mye i penisen og legge munnen din så langt nede på penisen så du klarer, og suger hardt og vått på "oppturen" om du sjønner hva jeg mener.. er ikke så god på å forklare=P heheh håper du fikk noen nye tips som kan slå an! kjekt om du kan gi tilbakemelding om du har funnet noen trix som fungerte for dere
fløtepia Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 men en ting jeg selv lurer på, når han kommer, skal man holde tempoet til han er helt ferdig, eller skal man slakke ned farten?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Takk for tips så langt og jeg håper det kommer flere inn... Det største problemet er kanskje å lese han, jeg kan tro at han snart kommer og så fortsetter jeg med det samme, og så er egentlig lenger tid i igjen, og så kjeder han seg kanskje, kanskje jeg blir litt mekansik og finner det litt vanskelig å variere akkurat da. Tips til nettopp det? Det er vel individuelt blant gutta tror jeg, om han skal forsette i samme tempo eller stoppe litt opp for så ta det sakte, kanskje du må spørre han :-)
fløtepia Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Dette problemet ditt med at du har vanskelig for å lese han, kanskje du kan be han si i fra? at han heller vil du ska gjøre slikt og slikt.. men dette med lesing tror jeg kommer etterhvert, til slutt kjenner du kroppen hans så godt at du vet akkuratt hva han liker, hvilke signaler han gir før han kommer osv.. jeg kommer faktisk ikke på et godt råd til deg her, beklager =P
Angelhoff Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Mitt beste tips: Vis at DU liker det og at du ikke bare utfører en "tjeneste". Liker du det ikke, er det et problem... Akkurat DETTE tror jeg er alfa og omega. Iallefall om jeg skal tro guttevenners noe vekslende erfaring. Dessuten kan man jo lett relatere seg til hvordan det hadde føltes selv. En sånn "jeg har ikke lyst, fysj så ekkelt, men gjør det allikevel ...." (Skrekk & gru ....)
Einar Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 men en ting jeg selv lurer på, når han kommer, skal man holde tempoet til han er helt ferdig, eller skal man slakke ned farten? Hold farten til orgasmen er over :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå