Gå til innhold

ingen bordkort ??!!

foxie

Anbefalte innlegg

Har bestemt(?) meg for ikke å ha bord kort. Skal ha små bord, i stedet for et langt bord. Tror dette vil passe for vårt bryllup egentlig...men................. Skal ha 80 pers til middag. Jo, selvfølgelig kan det bli litt surr til å begynne med, men det går seg vel til????

Dette er ikke et stivt bryllup, hvor ting er veldig høytidlig, men samtidig vil jeg jo også ha litt stil.....Noen erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i bryllup rett før jul hvor det var ca 90 til middag. Her var det ingen bordkort, så man kunne sette seg hvor man ville.

Brudeparet satte seg først, også forloverene og de nærmeste, men etter det kunne vi andre gjestene sette oss hvor vi ville.

Det fungerte veldig greit syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har vært i bryllup med små bord, uten bordkort. Men helt fritt på hvor man ville sitte var det ikke.

Vi ble tildelt et bord å sitte ved. Tror det var lurt, da ble gjestene mikset under middagen, og usikkerheten ble betraktelig minimalisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha små bord, ca 84 mann, og ingen bordkort. Det blir for vansekelig å plassere alle uten sure miner, tror vi...

Håper det går bra. Gi oss gjerne noen tips i etterkant om hvordan det fungerte hos dere, 14. junibrud!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har den type bord synes jeg det er veldig greit at det ikke er bordkort jeg. Da kan man jo sette seg akkurat slik man vil, og det blir kanskje litt mer uformelt med en gang .(om det er det man ønsker) Hadde vi hatt rundbord tror jeg ikke vi hadde hatt bordkort heller. Men vi hadde nok "reservert" et bord forbeholdt brudepar/forlovere/foreldre/toastmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...