Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har hatt en veldig trist mnd, hvor jeg mistet tvillinger. Vi bestemte oss for å prøve igjen, og føler meg gravid. Dette er jo uansett veldig veldig tidlig.. Har mensen murringer slik som sist, og føler meg litt små uvel. Men så klemte jeg på puppene, og det kom melk ut. Jeg oppdaget at jeg var gravid sist på samme måte. Fred for to uker siden var Hcg på 6, så jeg kan kan kanskje ha hatt eggeløsning? Har prøvd å klemme ut melk noen ganger etter at jeg mistet. det er en mnd siden, og har ikke fått noe melk da. Så kanskje jeg er gravid! Så fort, lurer på om jeg kjøper en test. Siden jeg har fått melk så kan kanskje Hcg være høy? Har følt meg så tom etter at jeg mistet. At jeg også mistet to stk ble vel en ekstra sorg. Mannen min kommer til å bli så glad! Uff jeg må nok ta graviditets test, slik at jeg ikke beg å glede meg uten grunn.. Takk for at dere leste, og blir glad for tilbake meld
Millie_82 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikke peiling på dette, men ville bare ønske deg lykke til. Krysser fingrene for deg. Må holde oss oppdatert på hva som skjer...
Hedda22 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 åå var utrolig trist å høre at du mistet.. hvor langt var du på vei? får virkelig håpe du er gravid igjen nå da!! ønsker deg masse lykke til! goood klem til deg
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 åå var utrolig trist å høre at du mistet.. hvor langt var du på vei? får virkelig håpe du er gravid igjen nå da!! ønsker deg masse lykke til! goood klem til deg Var ca 10 ukr på vei. Var veldig trist ja, fikk en enorm tomhetsfølelse etterpå. Skal vente litt med å teste, men håper så at jeg er gravid!! Tusen takk for lykke ønskninger fra dere begge
Samba Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jeg håper virkelig at du er gravid, men som du jo vet: det kan bare en test si. Jeg har mistet selv, og vet hvor tøft det er!
^^Sunny^^ Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Masse lykke til !! Krysser fingrene for at du er gravid
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg har tatt test nå, og den var negativ): Jeg er litt tidlig ute med testingen, og ikke aner jeg om jeg har hatt eggeløsning heller. Hadde opr den 13 juli, og skulle da være klar for ny eggeløsning. Så den 24 juli kom det ut rester og jeg sluttet å blø. Tror kanskje jeg hadde eggeløsning uken etter, men kan selvfølgelig ikke vite. Om jeg ikke er gravid nå så er det ingen krise, er bare det at jeg ønsker meg tilbake til der jeg var. Gleden over det å være gravid.
Mamm@imars Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Så trist at du mistet tvillinger, og håpar at du er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå