Gå til innhold

desperat hippo søker hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger hjelp om hvordan jeg skal gå ned i vekt på en sunn å go måte!! jeg har lagt om kostholdet og trener 6 dager i uken, men likevell stiger vekten!! og det er IKKE muskler, det er flesk!! jeg føler meg som en skygge av den jeg en gang var.. vil ikke bli så tynn som jeg var, men bør gå ned mminst 15 kg..

noen som har vært i samme situasjon.? hvordan klarte du å gå ned..? noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis mindre kalorier enn du forbrenner, så går du ned. Kostholdet har med å si enn treningen.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
jeg trenger hjelp om hvordan jeg skal gå ned i vekt på en sunn å go måte!! jeg har lagt om kostholdet og trener 6 dager i uken, men likevell stiger vekten!! og det er IKKE muskler, det er flesk!! jeg føler meg som en skygge av den jeg en gang var.. vil ikke bli så tynn som jeg var, men bør gå ned mminst 15 kg..

Det er fullt mulig å spise for mye selv om man spiser sunt. (Hardt) trening 6 dager i uken er for mye.

Gjest Magica de Spell
Skrevet

Det er lettere å komme med tilbakemeldinger om du forteller mer om hvordan du spiser og trener. :)

- Hva spiser du en typisk dag?

- Hva trener du, hvor lenge, hvor intensivt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...