Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen som vet om et bra sted å kjøpe treningstøy for oss som er XL og XXL. Gjerne nettbutikker også... På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Noen som vet om et bra sted å kjøpe treningstøy for oss som er XL og XXL. Gjerne nettbutikker også... På forhånd takk jeg har ingen tips, men jeg lurer også. og det må være tøy som er godt å bruke, og ikke store og posete, og heller ikke med store glorete blomster hi hi
Gjest Tigress Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Nike lagar treningstøy for damer i alle fall i storleik XL, og det bør du kunne finne overalt. Bur du i nærleiken av Oslo er kan hende Lady Sport borte ved gamle Torggata Bad ein stad å starte. Ellers er det kan hende mogleg å bruke herreklede - særleg i buksar kan det vere heilt ok, tights formar seg jo og roadsters treng ikkje vere formsydde i like stor grad som vanlege klede. Ofte kan gutetrøyer vere ok, for det vi ikkje har i breie skuldrar tek vi igjen i bryst. Ellers trur eg Röhnisch kan ha bra klede.
Gjest Elfrida Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Nike XL er vel noe sånt som 44, kanskje 44/46, og det finner man overalt. Jeg tror nok TS er ute etter noe som er større enn det. Og det finnes av ukjente grunner ikke over alt. Noen ganger har de litt treningstøy i tjukkedameavdelingen hos KappAhl og H&M o.l. Ellers har Røhnisch noe, som er mer skikkelig treningsklær, men det finner jeg av en eller annen grunn aldri i butikker. De har det på nett da: http://rohnisch.timarco.no/Default.aspx?gc...CFQ6T1Qod8C5orQ (serien heter Plus). Jeg vil gjerne også ha tips om dette hvis noen vet om noe.
Gjest New Dawn Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjøper L og XL i Nike for damer .. og også i andre merker .. Bare ta deg en titt rundt i de forskjellige sportsbutikkene.
Gjest New Dawn Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Nike lagar treningstøy for damer i alle fall i storleik XL, og det bør du kunne finne overalt. Bur du i nærleiken av Oslo er kan hende Lady Sport borte ved gamle Torggata Bad ein stad å starte. Ellers er det kan hende mogleg å bruke herreklede - særleg i buksar kan det vere heilt ok, tights formar seg jo og roadsters treng ikkje vere formsydde i like stor grad som vanlege klede. Ofte kan gutetrøyer vere ok, for det vi ikkje har i breie skuldrar tek vi igjen i bryst. Ellers trur eg Röhnisch kan ha bra klede. Herre-tights er ikke å anbefale .. de blir altfor høye og vide i livet etter mine kvinnelige former, ihvertfall Men jeg kjøper både L og XL i både Nike og andre merker spesielt laget for kvinner.
livbåten Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Det er et merke som heter Carite Sport som har klær i større størrelser. Sjekk ut linken nedenfor, der kan man se katalogen. Her er det fine klær helt opp til størrelse 50! Hvis dere somer inn i katalogen, kan dere se at det står en L ved en del av klærne, dette betyr ifølge reklamen dems "Loos, longer - tones down the body" Jeg jobbet i en Sport1 butikk for en tid tilbake, og vi tok inn dette merket for å ha et tilbud til større damer! For hvorfor skal ikke de også få se fine ut når de trener?? Og klærne falt i veldig god smak hos mange ihvertfall! Carite Sport
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Det var mye fint i katalogen fra Carite, men ser ikke ut som om de har forhandlere i Norge?? T skjorter i herrestørrelse er greit -men buksene blir fasongen helt feil for damer. Treningstøy til herre er også utrolig kjedelig - vil ha litt farger jeg.
Mokkamor Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Heia, Jeg er selv en dame som trenger store størrelser. Jeg har funnet et butikk i Fredrikstad som heter Sportmann, disse har treningstøy til oss. De kaller disse Smart Pluss http://www.sportmann.no/psnweb/?skin=np Håper du finner noe her
livbåten Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Det var mye fint i katalogen fra Carite, men ser ikke ut som om de har forhandlere i Norge?? T skjorter i herrestørrelse er greit -men buksene blir fasongen helt feil for damer. Treningstøy til herre er også utrolig kjedelig - vil ha litt farger jeg. Joda, det er fritt frem for sportsbutikker å ta inn dette. Se under arkfanen "storefinder" på nettsiden, velg norge og skriv by/sted, så popper det opp ulike butikker som selger det!
¤flicka¤ Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Jeg har sett Rönisch sin Pluss-serie blant annet på G-Sport i Storgata i Oslo sentrum (v. Oslo City) men jeg vet ikke hvor store størrelser den finnes i. Klærne så fine ut iallefall.
Gjest sefa Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Jeg har sett Rönisch sin Pluss-serie blant annet på G-Sport i Storgata i Oslo sentrum (v. Oslo City) men jeg vet ikke hvor store størrelser den finnes i. Klærne så fine ut iallefall. Sefa.no Beste klær ever!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå