Gå til innhold

Kaker som kan fryses,- gjerne litt "raffinerte"....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en god oppskrift på kaker som kan fryses,- slik at jeg kan lage dem i god tid før "The big confirmation"???? Nok av stress dagen før, liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eplekake og brownie går greit å fryse.

Skrevet

Hei, og takk for svar! :)

Jeg tenkte mer på litt spesielle kaker, ikke bare gjengangerne. De skal på kakebordet de også, men det hadde vært gøy med noe nytt.

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med "raffinerte kaker", men vil anbefale deg å ta en titt på Det søte liv. Veldig mange gode kaker der og mange egner seg bra til frysing.

Skrevet

En ovnsbakt New York Cheesecake egner seg veldig godt for frysing. Den er også ganske enkel å lage og er tusen ganger bedre enn gelé-varianten. Om den er raffinert nok vet jeg ikke...

Skrevet

Hva med Devils food? Har en knallbra oppskrift som jeg la ut her

Skrevet

Pavlova! Den trenger ikke fryses, men marengsbunnen kan lages minst en uke i forveien. Den holder seg godt hvis den pakkes inn i matpapir. Rett før servering pisker du krem som fordeles over bunnen, før du legger et lass med bær oppå. Og så kan man eventuelt sikte over litt melis og/eller strø mynteblader på toppen.

Skrevet

Søk mandelkake med sjokoladekaramell i "det søte liv". Fantastisk god kake. Jeg bakte den før en 30 årsfeiring og puttet den med fyllet i fryseren. Tok den ut noen timer før selskapet. Pass på å beholde ringen på formen når du har på fyllet. Denne kaka var ubeskrivelig DEILIG. Alles favoritt i selskapet:) En rafinert og seig konfektkake: :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...