Gjest milana Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har noen en god oppskrift på kaker som kan fryses,- slik at jeg kan lage dem i god tid før "The big confirmation"???? Nok av stress dagen før, liksom...
Gjest milana Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Hei, og takk for svar! Jeg tenkte mer på litt spesielle kaker, ikke bare gjengangerne. De skal på kakebordet de også, men det hadde vært gøy med noe nytt.
Alison Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Nå vet jeg ikke helt hva du mener med "raffinerte kaker", men vil anbefale deg å ta en titt på Det søte liv. Veldig mange gode kaker der og mange egner seg bra til frysing.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 En ovnsbakt New York Cheesecake egner seg veldig godt for frysing. Den er også ganske enkel å lage og er tusen ganger bedre enn gelé-varianten. Om den er raffinert nok vet jeg ikke...
Kvist Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Hva med Devils food? Har en knallbra oppskrift som jeg la ut her
Gjest Zia Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Pavlova! Den trenger ikke fryses, men marengsbunnen kan lages minst en uke i forveien. Den holder seg godt hvis den pakkes inn i matpapir. Rett før servering pisker du krem som fordeles over bunnen, før du legger et lass med bær oppå. Og så kan man eventuelt sikte over litt melis og/eller strø mynteblader på toppen.
mortetre Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Søk mandelkake med sjokoladekaramell i "det søte liv". Fantastisk god kake. Jeg bakte den før en 30 årsfeiring og puttet den med fyllet i fryseren. Tok den ut noen timer før selskapet. Pass på å beholde ringen på formen når du har på fyllet. Denne kaka var ubeskrivelig DEILIG. Alles favoritt i selskapet:) En rafinert og seig konfektkake:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå