Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Vi skal nå besøke svigerfamilie i to uker, og der har dem nesten ingen babting. O2 uker er ganske lenge å ha en bab på senga sammen med mammaen og pappaen. han er 6 måneder. synes dere det går greit å ha babyen i senga sammen med dere? hadde dere gjort det? jeg mener vi bør ta med reisesenga dit. nå drar vi imorgen og jeg må pakke snart. men jeg vet jo ikke om vi får plass til reisenga i bagasjerommet i bilen. noen som har hatt med seg en reiseseng i bagasjerommet? er det plass i en litem powersonbil? på fårhånd takk for svar.
Gjest Piper Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Har dere ikke plass i bagasjerommet, ville jeg vurdert å kjøpt en ny enkel som dere kan ha stående hos de. Sikkert ikke siste gangen dere reiser dit, og det vil jo gjøre tingene litt enklere for dere. Mine foreldre kjøpte reiseseng til barnebarnet sitt, for at det skulle bli enklere for min søster og de å komme på besøk.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 takk for kjeppmerakst svar. nei vi har ikke råd ti ny reiseng nå. besteoleldre hans tror jeg neppe har råd nå. men det er snakk om fra østfold til rom. det kommer til å ta oss 3 ager ca. og med tre barn med seg i bilen, så blir det vel mange stopp på veien. og det blir kom en del penger på det og. så den ferien kommer ikke til å være billig. da vil vi helst slippe å bruke penger på ny reiseseng.
Susan Sto Helit Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Hei! Vi har fint plass til vogn og reiseseng i en liten Mazda 323. Men da må man jo pakke smart når det gjelder alt det andre. Vi hadde forøvrig med både dyne, pute og kosedyrene fra senga til lillegutten i sommer, så han skulle ha kjente lukter i senga. Det fungerte ganske bra. Er dere bare 2 voksne og en baby i bilen, kan jo det ene setet brukes til en klesbag eller to også. Synes ikke reisesenga tar så mye plass, egentlig.
Susan Sto Helit Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Ellers koster jo ikke en brukt reiseseng mer enn 200-250kr. Men skal dere stoppe på tur ril og fra, så sparer dere mye på å ha med egen seng til babyen.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Kan du ikke bare ta den med ut i bilen nå og prøve??
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 nei jeg kan ikke. gubben er på arbeid. så jeg må nok vemte. problemet her er han mener vi bare skal la vær med å ta reisengen med oss. men jeg mener det mostattatte. jeg vil helst ta med reisesengen.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Hvor stor er reisesenges deres da? Blir den til en liten avlang pakke, så kan den ligge bak forsetene. Er babyen deres flink til å sove i sin egen seng, så er det dumt å la han/henne ligge sammen med dere i to uker. Da ender dere opp som oss, vi har ofte to unger i dobbelsenga:s
Grooo Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Hvis barnet sover fint i deres seng er det jo ingen vits, men jenta vår klarte aldri å roe seg hos oss så hun måtte ha egen seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå