Vær76 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Til helga skal jeg ut på byen i Trondheim, og det er år og dag siden jeg sist var ute på by'n. Så nå sliter jeg - har ingenting å ha på meg! Vet ikke hva jeg skal ha på meg heller Er det noen av dere damer som har gode forslag? Gjerne med bilde/link. Jeg er 32 år, og har en klassisk klesstil, som heller mer mot romantisk enn rocka, selv om det også er greit i små doser. Kan heller ikke ha noe veldig ettersittende, tre barn har satt sine spor... Men litt er greit, bare det skjuler en liten mage. Er ikke så mange dagene igjen og shoppe på, så det bør være noe jeg kan få tak i på Lindex, Cubus, Vero Moda, B-young eller H&M. Blir veldig takknemlig hvis noen gidder å hjelpe meg litt
Bokormen Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 En tunika og tights? Enkelt og griet, og skjuler litt mage
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 ikke alle som kler tunika heller, jeg ser litt gravid ut i det men en bluse/skjorte kan være fint, for stoffet da er ofte ikke så "avslørende" rundt magen, om du skjønner, og kan være med på å gi litt fasong på kroppen. enkelt og greit, pynt opp med fine sko med høye heler, smykker og stæsj eller denne? og hva med skjørt? denne er også fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå