Ce'Nedra Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 (endret) Har bestemt oss for å lage gjesterom ut av loftet, og har en greie jeg ikke helt klarer å finne ut av. Det er et hulrom i veggen hvor det ser ut til å ha vært kommoder. Vi kan selvfølgelig kle veggen, men det hadde vært gøy å finne på noe annet ut av den når den først er der. Tenkte først på å lage sengeplass inn der, men det blir i minste laget. Har også tenkt på å bygge en bokhylle.. Men har liksom ikke falt helt for den tanken heller. Andre som har noen artige idéer? Endret 11. august 2008 av Ce'Nedra
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 bokhylle høres fint ut:) ellers så kan du sette på noen skyvedører, så kan du ha hyller inni, da får du gjemt bort rotet og det blir ikke så mye støv. finnes jo mange fine skyvedører,kan sikkert bestilles fra de som fører slikt. er det oppbevaring du har mest behov for, evt hva trenger du oppbevaringsplass til? går jo også an å dekke den bakerste veggen med gipspater, sponplate etc, og tapetsere den med en fin tapet, så kan du ha hyller til bøker o.l.eller dører i glass utenpå, så tapetet vises igjennom:)
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 går også an å male inni "hulrommet" med en fin farge, og ha bokhyller. kanskje den enkleste og billigste løsningen?
Gjest Tanita Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg ville lagd skap ut av det og tatt på skyvedører, tror det ville blitt finest. Malt veggene hvite om de ikke blir gjort helt om på, og skyvedører i sort glass. Altså glass som ikke kan ses gjennom men som gir et slags speilbilde men i sort.
Ce'Nedra Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Å tapetsere inni der hørtes kjempefint ut! Vi har egentlig greit med oppbevaringsplass fra før av, var derfor jeg tenkte at det var like greit å bruke loftet til noe. Men å sette inn noen hylleplater og å tapetsere inni der, det tror jeg jammen at jeg gjør Takk for tips!
Ce'Nedra Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Skal forresten male hele loftet hvitt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå