Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med en slik fertilitetsmonitor?

Jeg har min første prøveperiode med denne nå, men etter å ha vist HØY fruktbarhet i 8 dager har den ennå ikke kunnet påvise noen EL.

Jeg lurer jo litt på nå hvor pålitelig denne tingen egentlig er.

Hører gjerne fra andre hvilken erfaringer de har

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har erfaring med en slik fertilitetsmonitor?

Jeg har min første prøveperiode med denne nå, men etter å ha vist HØY fruktbarhet i 8 dager har den ennå ikke kunnet påvise noen EL.

Jeg lurer jo litt på nå hvor pålitelig denne tingen egentlig er.

Hører gjerne fra andre hvilken erfaringer de har

Jeg hadde også HØY fruktbarhet i 10-12 dager tror jeg det var, men det kom aldri opp noen MAKSIMAL. En mnd senere ble jeg visst gravid. :) Er ikke alltid den klarer å fange opp EL. Men den er nok fder allikevel. Hørte av noen som fulgte med på målingen min at den sannsynligvis hadde vært på slutten, dagene før den gikk ned på MINIMAL igjen selv om den aldri viste MAKSIMAL! Det kan jo være... Ikke godt å vite alltid. Men det kan jo fortsatt dukke opp tre streker da.

:tommelopp:

Skrevet

Jeg har selv brukt denne monitoren, og den har jeg bare gode ting å si om.

For meg har den vært pålitelig hele veien.

• 1 måned senere...
Skrevet

Flere som har brukt monitoren?

Kunne vært moro å høre om noen er blitt gravide etter å ha brukt denne.

Jeg har også brukt denne nå en mnd., den viste max i to dager.

Skrevet

Monitoren er lagd slik at den påviser to dager med max ferilitet slik jeg har forstått bruksanvisningen.

i tillegg hvis man har uregelmessige sykluser så vil den kunne be om mange tester i løpet av hver periode.

Siste periode jeg brukte denne monitoren nå så viste den 7 dager med høy ferilitet før den viste max to dager for så å gå ned på høy igjen og så lav ferilitet.

Jeg ble gravid med denne monitoren første forsøk, men mistet i uke 9 og en halv.

Skrevet
Monitoren er lagd slik at den påviser to dager med max ferilitet slik jeg har forstått bruksanvisningen.

i tillegg hvis man har uregelmessige sykluser så vil den kunne be om mange tester i løpet av hver periode.

Siste periode jeg brukte denne monitoren nå så viste den 7 dager med høy ferilitet før den viste max to dager for så å gå ned på høy igjen og så lav ferilitet.

Jeg ble gravid med denne monitoren første forsøk, men mistet i uke 9 og en halv.

Hvilken dag har man da EL. Dagene med MAX eller dagen etter på HØY?

Er ikke helt sikker selv.

Skrevet
Hvilken dag har man da EL. Dagene med MAX eller dagen etter på HØY?

Er ikke helt sikker selv.

EL har du på dagen hvor du ser alle tre strekene som sorte dvs MAX ferilitet. I den øverste streken vil du også se en prikk i en liten blær...den indikerer liksom egget og at du innenfor de neste 24 timene så vil du ha EL.

Høy ferilitet, kun to sorte streker, viser at LH nivåene dine i kroppen er på vei oppover, og at du nærmer deg EL. Sjansene for å bli gravide er høyere her enn ved lav ferilitet, en strek.

Fruktbarhetsvinduet er 5 dager før MAX ferilitet og to dager med MAx ferilitet og dagen etter siste Max ferilitet. Så hvis du har masse sex de dagene, så øker du sjansene dine betraktelig til å bli gravid.

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som har fått resultater?

Ikke her så langt... :sukk:

Skrevet

Jeg har blitt gravid igjen, og jeg har brukt denne monitoren!

Gjest AnneBerit
Skrevet

Bruker denne monitoren selv... hadde høy fertillitet allerede fra første test dag.. :S er i dag på dag 21 og har ikke sett noe til max på monitoren nei.. pussige greier..:S

Skrevet
Bruker denne monitoren selv... hadde høy fertillitet allerede fra første test dag.. :S er i dag på dag 21 og har ikke sett noe til max på monitoren nei.. pussige greier..:S

KAn jo hende at du ikke har EL i denne måneden?

Jeg fant ut at jeg hadde ikke modne nok egg ved EL. Derfor så slo ikke testene ut på max. Fikk påvist PCo, og etter jeg fikk medisin for å stimulere eggene til å bli modne, fikk jeg max.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...