Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har litt bølgete langt hår som blir veldig slitt når jeg børster det. Firsøren min har alltid sagt at børsting er . Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få håret mitt til regjerlig og fint hvis jeg ikke børster det. og hva med floker? tenkte å kjøpe kms curls rock serien. Er den bra
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Har litt bølgete langt hår som blir veldig slitt når jeg børster det. Firsøren min har alltid sagt at børsting er . Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få håret mitt til regjerlig og fint hvis jeg ikke børster det. og hva med floker? tenkte å kjøpe kms curls rock serien. Er den bra ingen so vet noe?
pittie Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 om du velger å ikke børste håret så må du bruke fingrene. Om man børster håret når det er vått er det en stor fy. Jeg selv børster mitt bølgete hår som regel når det er tørt og med bredtagget kam/børste. Ingen erfaring med kms sine produkter desverre. Lurt å bruke produkter som tilfører mye fukt. Jeg bruke Tigi bed head sin leave in balsam, funker som et serum og ingen hår på avveie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå