Gjest Gjest_Lesbisk_* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hvordan er det? Innbiller meg at det ikke er så mykt som å kysse en kvinne...
Olive Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Det er deilig!!! Har ikke kysset noe særlig med damer, men har da kysset menn som har vært veeeeeldig myke. Men det varierer jo fra person til person - regner med det samme gjelder oss damer. Syns forøvrig det er digg med skjeggstubber
Lissi Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hvordan er det? Innbiller meg at det ikke er så mykt som å kysse en kvinne... Helt herlig. Samboeren min har fyldige gode lepper:)
Gjest StockDama Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Er ikke det samme som å kysse en dame nei. Men begge er digg på hver sin måte.
Gjest missLady Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Deilig!! Nå har ikke jeg så mye erfaring med å kysse kvinner da, men har kysset ei venninne på fest, og vel, det er MYE deiligere å kysse menn Men, om du lurer, kan du ikke bare teste da?
FangeLiv Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Syns det er veldig forskjellig å kysse kvinner og menn. Men hvis det er en person du liker og har lyst på så er det jo deilig uansett. Hvis du skal kysse en mann som du egentlig ikke har lyst på, bare for å prøve hvordan det er så kan det jo ikke bli bra!!? Så det rådet har jeg ikke helt tro på. Men som sagt er det stor forskjell, men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Blir litt for lett å si at damene er mykere selv om jeg er litt enig. Er mindre skjeggete hverfall
Rawien Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Kjæresten min har myke, fyldige lepper, og han er en meget god kysser Stikker litt med skjeggstubbene, men det er bare deilig. Jenter har jeg bare kyssa i fylla, men mener å huske at jeg syntes leppene deres ble så små.
Gjest Betty89 Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Det er den dummeste tråden jeg har sett! :kaffe:
NovaFlare Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Jeg synes det er godt å kysse kvinner, men foretrekker jo menn, fordi det er menn jeg hovedsakelig tenner på, og det er følelser som for meg avgjør om et kyss er godt eller ikke.
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Det er den dummeste tråden jeg har sett! :kaffe: Da har du jaggu ikke sett mye!
Suzy Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Hvordan er det? Innbiller meg at det ikke er så mykt som å kysse en kvinne... Det er helt likt - muligens litt mer skjeggstunner på en mann, men likevel. Forbløffende likt.
Gjest Betty89 Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 Da har du jaggu ikke sett mye! Og så? *ser dumt på*
Gjest Siripiri Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Kommer vel litt ann på om den du kysser er flink til å kysse og da. Har kysset på menn og kvinner, og har da opplevd at en mann var bedre å kysse enn en kvinne. Og omvendt! Den eneste merkelige forskjellen må vel være skjeggstubbene
Gjest Gjest_June_* Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Hei du!! Det er såå deilig og kysse dem!!Har prøvd :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå