Gå til innhold

Splinten i din nestes øye, men ikke bjelken i din egen?

Gjest Lily1

Anbefalte innlegg

Venninnen min har i lang tid mobbet meg (godhjertet) for at jeg ikke trener på helsestudio, så jeg gikk til slutt med på å være med henne for å prøve en time.

Venninnen min bor ca 1,5 km fra helsestudioet.

Jeg hadde kommet før henne, og jeg ble ganske overrasket da jeg så at hun kom med bussen, og enda mer overrasket ble jeg da hun tok heisen opp en etasje til lokalet, men jeg sa ingenting da...

Men jeg må si jeg knakk sammen da hun først startet å gå på tredemøllen, før hun fortsatte på "trappemaskinen"!

Kunne hun da ikke bare ha gått eller syklet til treningen, og tatt trappen opp til lokalet?

Så kunne hun brukt tiden på øvelser som ikke er like lette å erstatte med andre ting (styrke)?

Det har hun fått høre i ettertid! :ler:

Der har hun mobbet meg i lang tid, men så viser det seg at hun betaler i dyre dommer for noe jeg gjør gratis hver eneste dag hjemme... ;)

Andre som har noen komiske episoder der dere selv, eller venner, møter seg selv i døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg godmobber en venninne som kjører en bitteliten bil, men man skulle tro at hun kjører en semitrailer. Morsomt å se henne lukeparkere!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godmobber en kompis som er blitt høy på pæra etter at han har begynt å tjene mye penger. (Men det er hevet over tvil at han er flink).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...