Gå til innhold

Herbalife

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_bolla
Skrevet

Hei er det noen her som har provd herbalife sin vektkontroll system?

Skrevet

jeg har hørt om den, men ikke prøvd.

Gjest Emilia på besøk
Skrevet

Hei!

Har brukt Herbalife sine produkter mer eller mindre siden `97 og er storfornøyd. For et par år siden gikk jeg ned 36 kg ved bruk av Herbalife og lange turer hvor jeg gikk og gikk, min. en time pr dag.

Nå har jeg lagt på meg 13 kg det siste året og hadde tenkt meg på en lavkarbodiett, men skal kombinere lavkarbo og Herbalife. Tar du produktene slik de er anbefalt, så vil du oppleve mange positive opplevelser. Aller første gang jeg prøvde de gikk jeg ned 16 kg. SOm du skjønner har jeg vært tildels en jojoslanker de siste ti årene, men nå skal jeg ned mellom 15 og 20 kg og skal som sagt kombinere.

Som vektkontroll har jeg ikke prøvd det, men det er vel det jeg nå bør gjøre...Absolutt siste gang jeg skal legge på meg, og så slite for å gå ned igjen.

Bestiller forøvrig alt på nett, slik at jeg "slipper" og ha en intens selger på nakken..Da blir jeg bare stresset og har klart både 16 og 36 kg på egenhånd....

Skrevet

Jeg har prøvd og det var ikke noe stas. Gikk ikke ned i det hele tatt og var ubehagelig sulten og sliten hele tiden.

Gjest Emilia på besøk
Skrevet
Jeg har prøvd og det var ikke noe stas. Gikk ikke ned i det hele tatt og var ubehagelig sulten og sliten hele tiden.

Men tok du det som anbefales? Jeg blander ut med fire dl soyamelk, 2 - 3 måleskjeer shake og 1 - 2 proteinpulver, kommer helt an på hvor mye du skal ha i deg pr dag.

Jeg bruker to shake pr dag pluss at jeg spiser normal middag. Blir jeg fysen på kvelden, tar jeg en ekstra shake evnt en fruktsalat.

Og jeg bruker stavmikser, slipper du klumper og den får en tykkere konsistens.

Jeg er mett og får masse energi. Min mor spurte meg i forrige uke om jeg var syk, hadde skikkelig storvaks av huset...

Min mann som er litt anti sånne ting, bruker også shake til frokost og merker både at magen fungerer bedre og han er mett. Min mann spiser mye og er en stor mann som trenger mye, men han lovpriser også dette produktet.

Skrevet

Jeg brukte herbalife for noen år siden og gikk ned ganske mye. Han jeg kjøpte av maste hele tiden om hvor naturlig og sunt det var, samt om filosofien bak produktene. Han som "fant opp" vektkontrollproduktene var visstnok sønn av ei dame som døde av overdreven bruk av slankepiller, og han ønsket da å finne en slankemetode som var trygg å bruke sånn at folk slapp å knaske farlige piller og kanskje dø. Greit nok, flott ide, men den blekner liksom litt når hovedpersonen selv dør av samme type piller som moren.

Jeg var fornøyd da jeg selv brukte det, men nå som jeg har oppdaget lavkarbo så kommer det aldri mer et herbalife-produkt inn i mitt hus.

Skrevet

Har hørt om det ja. Pappa brukte det en periode. Han gikk ned noen kilo, husker ikke hvor mye fordi det er mange år siden. Men det funka for han iallefall. Han syntes det smakte godt også.

Gjest gjest_bolla
Skrevet

Tusen takk for mange svar :)

Jeg tenkte jeg kansje skulle begynne med noen av de shakene er det noen som vet om jeg vil klare aa gaa ned i vekt vist jeg begynner og ta de hver dag altsaa etglass til frokost og et glass til lunsj og deretter spiser sunn kost middag ?

TAKK TIL DERE SOM GIDDER AA SVARE :klemmer:

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg gjekk ned 16 kilo med Herbalifeprodukter for nokre år sidan. Etter det har ti av dei komme sigande på att...så i vår byrja eg med Grete Roede for å gå ned. Men har bestilt Herbalife shakepulver på ebay, så eg kjem til å kombinera framover. OBS! Følg med på kalorimengda du får i deg til dagen! Vil ikkje anbefala at du ligg under 1300-1600 om dagen! Dette i følge GRs anbefalingar. Et godt tips er å ha shaken i havregryn til frukost, og ha litt mellom måltid som frukt, grønt eller yoghurt.

Gjest Emilia på besøk
Skrevet
Tusen takk for mange svar :)

Jeg tenkte jeg kansje skulle begynne med noen av de shakene er det noen som vet om jeg vil klare aa gaa ned i vekt vist jeg begynner og ta de hver dag altsaa etglass til frokost og et glass til lunsj og deretter spiser sunn kost middag ?

TAKK TIL DERE SOM GIDDER AA SVARE :klemmer:

Skal du prøve, så vær konsekvent. Drikk minst 2 l vann pr dag og prøv å gå 1/2 til 1 time pr dag. Skaff deg en skritteller, kjempemotiverende.

Anbefaler cream and cookiessmaken, kjempegod.

Men som med alle andre "slanke" kurer, det er ikke en kur du skal gjør en liten stund for så og gå tilbake til gamle vaner. Livstilendring er det som skal til. Gikk selv ned 36 kg ved å bruke hodet. Sunn fornuft, men gikk tilbake til gamle stygge uvaner og la på meg 13 kg. Nå skal jeg endre livet mitt radikalt :fnise:

Så når du legger deg om kvelden, skal du tenke gjennom dagen: har det vært en positiv dag, har man vært konsekvent, drukket vann....Jeg er kjempestolt av meg selv for hver dag jeg klarer det. Og badevekta: den gikk i søpla...Skal ikke veie meg før om to mnd... :danse:

• 3 måneder senere...
Gjest sprek :-)
Skrevet

Begynte med proteinshake fra Herbalife for 3-4 år siden. Drakk ikke bare shake, men tok den til frokost, lunsj og kvelds. Kombinerte med normal tyggemiddag.

Gikk ned 12 kg og er kjempefornøyd. Smaker faktisk ganske godt også!

Vekta har holdt seg nede og nå bruker jeg shaken først og fremst etter trening og som mellommåltider. Tar også multivitaminpillene fra Herbalife.

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med disse produktene.

Skrevet

Om du leser denne artikkelen, så kan du se en grunn til at du bør ligge laaaangt unna slike greier som Herbalife. Det kan faktisk forgifte leveren din!

Gjest Sprek :-)
Skrevet

Har kikket på artikkelen, men kan vel ikke si at jeg ble veldig skremt.

Det var aldri snakk om mer enn et meget begrenset antall som fikk påvist leverproblemer, og det gikk heller ikke klart fram om noen av disse hadde hatt leverproblemer tidligere. Og ble det egentlig bevist at Herbalife hadde skylden?

Og hvilke produkter fra Herbalife var det snakk om? Tror de har en masse produkter og kun et fåtall selges vel i Norge.

Vil tro at en rekke ting vi putter i oss til daglig representerer en langt større belastning for leveren enn proteinshake og vitaminpiller, som er det jeg faktisk bruker, og det i begrensede mengder. Tilsvarende produkter selges i dagligvarebutikken og helsekostbutikker og er godkjente av norske helsemyndigheter, som Herbalifeproduktene også er det. Hun jeg kjøper shaken fra er forresten erfaren sykepleier og ansatt ved et norsk sykehus.

Jeg er fornøyd med produktene og kommer nok til å fortsette med dem. Har nettopp vært til kontroll hos legen og alle blodprøvene var heldigvis som de skulle, og bedre enn da jeg var overvektig. :Nikke:

Skrevet

Det er mer et tegn om at man bør tenke litt over hva man putter i seg. Det er godt mulig de produktene som gjaldt i artikkelen ikke selges i Norge, men det er uansett sunt å være skeptisk til Herbalife og andre liknende produkter.

Gjest sprek :-)
Skrevet

Der er jeg helt enig med deg.

Et hovedpoeng i artikkelen var at "naturlig" ikkke nødvendigvis er det samme som sunt, og det er jo sant. Fluesopp er også naturlig...

Og det selges helt opplagt mye som er midre bra, men som kalles helsekost.

Heldigvis har vi her til lands veldig strenge regle regler for hva som kan selges.

Litt skepsis og sunn fornuft skader aldri.

• 5 måneder senere...
Annonse
Gjest Trine:D
Skrevet

Begynte på Herbalife for to uker siden og er storfornøyd så langt.

Drikker shake til frokost og lunsj og eventuelt kveldsmat. spiser en sunn middag og trener 2 ganger i uka +eventuelt mer.

har gått ned 6 kilo på to uker så synes herbalife er topp!

:)

Skrevet

Ja, jeg har prøvd Herbalife, fikk beskjed om at det skulle hjelpe mot mineralmangler jeg har plagdes med. Fikk en kjempestilig allergisk reaksjon :sukk: Masse små utslett over hele kroppen og klødde som en gal. Selgeren nektet for at det kunne være noen allergifremkallende stoffer i produktet, og mente at det bare var huden min som kvittet seg med slaggstoffer og at jeg kom til å bli bedre. Heldigvis satte legen min ned foten og sa at hele opplegget bare var tull. Fikk etter utrolig mye om og men tilbake pengene, men selgeren prøvde bevisst å drøye det over angrefristen...

Man kan si hva man vil om slankepulver, men det å gå på mellom 500-1500kcal mindre i døgnet enn kroppen har behov for er usunt uansett. Og de som snakker om livsstilsendring - det er fullstendig mulig å spise sunt, trene mer og skaffe seg mer overskudd uten å drikke pulver til 1000,- bøtta...

• 1 år senere...
Gjest Henriette
Skrevet

Vil gjerne legge inn en melding om at jeg har hatt akkurat samme reaksjonen på herbalife. Jeg fikk mange små kviselignende blemmer under nesen, rundt munnen og på brystet som klødde og var betente. Jeg synes det er utrolig dårlig gjort av distributørene å ikke advare om at man kan få slike bieffekter. Jeg er 18 år gammel og har utrolig nok aldri hatt noen problemer med huden, så det har vært veldig kjedelig å plutselig gå rundt med et ansikt fullt av kviser.

HERBALIFE ANBEFALES IKKE

• 6 måneder senere...
Skrevet

Har også opplevd et fryktelig utslett som har klødd voldsomt over hele kroppen etter å ha brukt Herbalife. Legen sa det var elveblest og ga meg allergi medisin, men jeg tror det beste er å bare slutte med Herbalife..synd når man har brukt så mye penger:-/ greit å høre at det er flere som har opplevd å få utslett av det, så vet jeg at det er derfor jeg har blitt så plaget av det..

Gjest otrivin
Skrevet

Nei, men var på "jobbintervju" der og hun damen jeg var i kontakt med er spør og ringer meg fortsatt hver uke (det er nesten et år siden) og hun poengterer hele tiden at kroppen min er 12 år og jeg må gjøre sånn og sånn. Hele shiten virker bullshiit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...