Gjest Lilleulv Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 internett ser deg! Når jeg skulle kjøpe meg hund, kom det hundemailer og hundelinker hvor jeg enn trykket (også i margen på kg). Når jeg skulle ha baby var det baby mailer og babylinker. jeg hadde planlagt keisersnitt om 2 dager, åpnet facebook og WHAM! "skal du ta keisersnitt?" lyste mot meg på gmailen dagen etter. når jeg nå klikker rundt på KG og bare ser linker som omhandler rynker, ringer og poser under øynene + plastisk kirurgi, hva skal jeg da tro?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 hva skal jeg da tro? At du er trøtt og burde legge deg?
Gjest StockDama Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Om jeg ikke tar helt feil, så fins det reklamer som retter seg etter cookiesene du har liggende på pc'n, så om de ser at du har vært på sider for graviditet og barn, så er det da større sjangse for at reklamene du får på nett retter seg nettop mot det.
Gjest Bond Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 (endret) Så vidt jeg vet scanner gmail e-postene også, men det skulle ikke ha noe sammenheng med KG-reklame. Endret 10. august 2008 av mrs_bond
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå